استفاده از سبزی قورمه منجمد در غذای زندانیان هلندی موجب به کما رفتن تعدادی از آنها شد

سبزیجات منجمد مانند سبزی قورمه منجمد گزینه های زیادی را برای ناهار و شام خوشمزه فراهم می کند و همچنین به شما این امکان را می دهند که رژیم غذایی خود را متنوع کنید و حتی در فصل سرد از ویتامین ها و مواد معدنی خود استفاده کنید.

آنها می توانند یک غذای مستقل باشند یا پایه ای برای خورش ها، کاسرول ها، سالاد سبزیجات، پیش غذای سرد و گرم، پر کردن پای باشند.

بنابراین، بیایید نگاهی به سؤالاتی بیندازیم که بسیاری از افراد را در مورد فواید سبزیجات منجمد نگران می کند. سبزیجات منجمد حاوی مواد مغذی کمتری نسبت به سبزیجات تازه هستند.

اگر میزان ویتامین ها و ریز عناصر از دست رفته در حین نگهداری، خشک کردن یا انجماد محصولات را با هم مقایسه کنیم، البته در هنگام انجماد، آنها کمتر از بین می روند.

واقعیت این است که یک راز در فناوری انجماد وجود دارد: هر چه سریعتر دمای محصول به -18 درجه برسد، ویتامین ها و ریز عناصر بیشتری در محصول باقی می مانند، زیرا کریستال های بسیار کوچکی در بافت های محصول تشکیل می شود.

سبزیجات

سبزیجات منجمد حاوی مواد نگهدارنده هستند. همه چیز کاملاً برعکس است: انجماد مطابق با فناوری آن به هیچ “کمک کننده” اضافی نیاز ندارد و به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمل می کند.

در مورد سبزیجات و میوه های کنسرو شده که نمک، شکر و اسیدهای مختلف (استیک، گوگرد و غیره) به آن اضافه می شود، چه چیزی نمی توان گفت.

با ذوب شدن غذا، مواد مغذی از بین می روند. این هم افسانه است و هم حقیقت. اگر محصول به درستی ذوب نشود ممکن است بخشی از مواد مغذی از بین برود.

برخی از سبزیجات نیازی به یخ زدایی ندارند و بلافاصله بخار پز یا در تابه تفت داده می شوند. و اگر دستور تهیه محصول یخ زدایی شده را می طلبد، بسته باز نشده را یک شبه از فریزر به قفسه پایینی یخچال منتقل کنید.

و به یاد داشته باشید که انجماد مجدد سبزیجات مجاز نیست. مهمتر از همه، هنگام خرید سبزیجات منجمد، بسته بندی آن را به دقت بررسی کنید. باید بدون آسیب، بدون کریستال های یخ و یخ زدگی باشد. خود سبزیجات باید ترد و بدون توده باشند.

سبزیجات منجمد را انتخاب کنید خوشمزه، سریع و بسیار سالم است. نکته اصلی انتخاب یک محصول با کیفیت و رعایت شرایط نگهداری و یخ زدایی آن است.