سنگ مصنوعی کورین ایرانی که از خود گرما تولید می کند

در ابتدا، سنگ مصنوعی کورین ایرانی برای جایگزینی استخوان های انسان ساخته شد این نشان دهنده سازگاری 100٪ با محیط زیست آن است.

اکنون یک ماده ایده آل برای ساخت میز کار آشپزخانه، میز کار حمام، سینک ظرفشویی و طاقچه پنجره است. ما طرفدار سطوح سنگ مصنوعی کورین هستیم  ایده های خلاقانه به حقیقت می پیوندند!

حکاکی کردن از طریق ترموفرمینگ شکل دهید. بافت های اصلی را روی سطح اعمال کنید. کوریان بیشترین تقاضا را در بین استودیوهای طراحی و شرکت های معماری دارد.

تعداد زیادی گزینه رنگ از ساده تا الگوی مرمری. در سایت می توانید با استفاده از یک فیلتر مناسب، نمونه را بر اساس رنگ، بافت و قیمت انتخاب کنید.

سنگ

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر موجود در سایت تحریف قابل توجهی ندارند.از میان طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ های مد روز انتخاب کنید. یا سایه خود را ایجاد کنید.

مواد سطح سنگ مصنوعی کورین را می توان در همه جا یافت. این سطوح هستند که معماران و طراحان برای کاربرد در صنایع پزشکی و غذایی، در صنعت مهمان‌نوازی، در مراکز تجاری، مدارس و البته خانه‌های شخصی انتخاب می‌کنند سنگ مصنوعی کورین در همه جا وجود دارد.

رنگ‌ها و نقش‌های سنگ مصنوعی از تمام ضخامت ورق عبور می‌کنند، بنابراین کمرنگ نمی‌شوند، محو نمی‌شوند و به راحتی ترمیم می‌شوند.

لازم به ذکر است که به دلیل اجزای رنگ طبیعی، ورق های سنگ کورین از دسته های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد. این باید در مورد کار در مقیاس بزرگ در نظر گرفته شود و کوریان باید بلافاصله در کل حجم مواد لازم سفارش داده شود.

پالت رنگ سنگ مصنوعی کورین به طور مداوم در حال گسترش است، در حال حاضر DuPont بیش از 100 رنگ، از روشن تا تیره با تکه های بزرگ ارائه می دهد.

هنگام انتخاب رنگ، لازم است شرایط زیر را در نظر بگیرید رنگ های اشباع بیشتر و رنگ های با لکه های بزرگتر گران تر هستند. کورین شفاف به خصوص در صفحات نازک شش میلی متری سایه های گرم و روشن بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *