استفاده از بچینگ یک متری دست دوم در حمل ماهواره خیام

بچینگ پلانت متحرک بتن: کارخانه‌های متحرک مدرن با یک شاسی اصلی ثابت عرضه می‌شوند که با به حداقل رساندن ارتعاشات ترازو، دوام فوق‌العاده، حمل‌ونقل ایمن، کارکرد مداوم طولانی‌مدت و وزن‌زنی حساس را ممکن می‌سازد.

کلیه تجهیزات لازم برای عملکرد بچینگ یک متری دست دوم بر روی شاسی اصلی نصب شده و بر روی آن در حال حمل و نقل می باشد.

مخزن بافر آب، پمپ آب، مخزن افزودنی و پمپ های افزودنی به همراه کمپرسور هوا از قبل روی شاسی اصلی نصب شده اند. تمام تجهیزات از قبل سیم کشی شده و تست شده است.

کارخانه های بتن با 2 مجموعه کامل نوار نقاله پیچ، فیلترها و سایر تجهیزات سیلو را می توان تنها با کمک یک کامیون تریلر حمل کرد.

کارخانه های بچینگ بتن متحرک از قبل سیم کشی شده با حداکثر تجهیزات نصب شده برای اطمینان از نصب سریع در محل هستند.

بچینگ

به طور معمول یک کارخانه متحرک استاندارد را می توان در 1-2 روز نصب کرد. همچنین اخیراً کارخانه های بچینگ بتن کانتینری توسعه یافته است. پلانت بچینگ کانتینری، نوع جدیدی از بچینگ پلانت است.

این شامل یک سیستم اختلاط، سیستم کنترل، سیستم ذخیره سازی مواد، سیستم توزین، سیستم انتقال و غیره است. همچنین کارخانه اختلاط ظروف دارای ویژگی هایی مانند ردپای کوچک، نصب سریع، حمل و نقل راحت و غیره است.

در مقایسه با کارخانه بتن سنتی، کارخانه اختلاط ظروف نیازی به تنظیم پایه ها و براکت های نصب ندارد و طراحی و ساخت اولیه را حذف می کند.

اگر فاصله زیادی تا محل ساخت و ساز وجود داشته باشد، بچینگ بتن خشک یک انتخاب ایده آل برای تولیدکنندگان است. در مسیر ساخت و ساز، درام یک کامیون میکسر می تواند به چرخش خود ادامه دهد تا از سخت شدن بتن مخلوط جلوگیری کند و از تازگی مواد اطمینان حاصل کند.

بچینگ پلانت بتن خشک دارای شن و ماسه، شن و سیمان برای بچینگ پلانت ها هستند که مقیاس عددی یا دستی را رد می کنند. کارخانه بتن مخلوط خشک امروزی شامل سیلوهای سیمان، سیستم تغذیه، سیستم کنترل، سیستم توزین و سیستم اختلاط است.

سیلوهای سیمان محفظه ای برای نگهداری و تامین مواد اولیه مانند سیمان، ماسه و خاکستر بادی بر حسب ضرورت تولید هستند.

سیستم تغذیه پلی برای اتصال سنگدانه ها و سیستم اختلاط است. دقت سیستم توزین کمیت مواد مخلوط شده را تعیین می کند، بنابراین تاثیر زیادی بر کیفیت بتن مخلوط دارد.

سیستم اختلاط فقط مواد را بدون آب مخلوط می کند. در نتیجه، کامیون میکسر برای انتقال و مخلوط کردن بتن مهم است. سیستم کنترل هسته کل کارخانه است. کارگران تجهیزات بتنی را در اتاق کنترل کار می کنند تا بتوان به اتوماسیون کامل دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *