استفاده از نایلون گلخانه یزد در ساخت تابوت ملکه دردسر ساز شد

گلخانه های مدرن با استفاده از نایلون گلخانه یزد نتایج بهبود یافته ای را شاهد بوده اند بسیاری متوجه می شوند که هنگام انتخاب پلاستیکی که اطراف گلخانه شما را احاطه کرده، شفاف تر بهتر است.

نور خورشید باید بتواند به گیاهان داخل گلخانه شما برسد تا آنها بتوانند فرآیند فتوسنتز را طی کنند. هدف لزوما این نیست که تا حد امکان نور خورشید را به گلخانه خود وارد کنید بلکه در مورد یافتن تعادل است.

پیدا کردن تعادل مناسب بین ضخامت و شفافیت هنگام انتخاب پلاستیک مناسب برای پوشش گلخانه شما کلیدی است.

برخی از گیاهان به نور خورشید کافی برای زنده نگه داشتن آنها نیاز دارند، اما نه به اندازه ای که خشک شوند یا بسوزند. سایر گیاهان تا جایی که می توانند نیاز دارند. همه چیز بستگی به نوع پوشش گیاهی شما دارد.

درست است که یک ورقه پلاستیکی ضخیم قوی است، اما با ضخامت بیشتر، سنگین‌تر می‌شود. یک ورقه پلاستیکی قادر به ارائه یکپارچگی ساختاری نیست، به این معنی که وزن ناشی از آن ضخامت اضافه شده به قاب گلخانه برای نگه داشتن آن بستگی دارد.

در حالی که داشتن پلاستیک سنگین چیز بدی نیست، باید مطمئن شوید که قاب گلخانه شما به اندازه کافی محکم است تا آن را نگه دارد.

بسته به آب و هوای محل زندگی شما، چند فاکتور وجود دارد که می تواند تأثیر گلخانه شما را کاهش دهد. زمانی که روزها سرد هستند، تفاوت بین سرمای بیرون و گرمای داخل گلخانه شما باعث ایجاد تراکم در لایه داخلی ورق پلاستیکی شما می شود.

سپس این تراکم می تواند روی گیاهان شما بیفتد، که اکوسیستمی را که با تشویق رشد کپک برای ایجاد آن تلاش زیادی کرده اید، مختل می کند.

پلاستیک‌های خاصی برای جلوگیری از وقوع این چکه‌های تراکم مجهز شده‌اند چگالش از کنار گلخانه خارج می‌شود و به جای برهم زدن اکوسیستم ظریفی که گیاهان در آن رشد می‌کنند، از کنار گلخانه عبور می‌کند.

گیاهان و در عوض آنها را روی سطح پلاستیک نگه می دارند تا بتوانند به طور طبیعی به جو تبخیر شوند. اگرچه مشکلات تراکم می تواند دردسرساز باشد، تجمع گرد و غبار یک مشکل بزرگتر است.

گرد و غبار شفافیت ورقه های پلاستیکی شما را کاهش می دهد – بنابراین می خواهید از پلاستیک های خاصی که بار اضافی را روی سطح خود نگه می دارند اجتناب کنید، زیرا این امر باعث می شود گرد و غبار روی پانل های گلخانه شما بسیار آسان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *