انتخاب دستکش مناسب برای داشتن محیط کار ایمن

هنگامی که به دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی نیاز دارید، مطمئن شوید که هر دستکش کار چرم را جداگانه ارزیابی کنید. مشخصات باید بر اساس نوع شغلی باشد که دستکش برای آن استفاده می شود.

برای مخلوط‌های شیمیایی یا کارهایی که خطرات متعددی وجود دارد، پوشیدن دستکش‌هایی که بالاترین مقاومت شیمیایی را دارند، ضروری است.

یک منبع مبتنی بر آزمایش دستکش باید برای انتخاب دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی مناسب استفاده شود.اطلاعاتی در مورد آزمایش دستکش و مقاومت شیمیایی ارائه می دهد.
مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دستکشی در برابر همه کاربردها یا مواد محافظت نمی کند.

همه دستکش ها به طور بالقوه ممکن است نشتی داشته باشند – هیچ کدام 100 درصد محافظت نمی کنند. با انتخاب متریال و ساخت مناسب، دستکش‌ها می‌توانند محافظت زیادی داشته باشند.

برای ایجاد ایمن ترین محیط کاری ممکن، به همه کارکنان در مورد اصول PPE و دستکش کار استنلی خاصی که استفاده می کنند آموزش دهید.

اطلاعات حیاتی که هر کاربر باید هنگام خرید، پوشیدن و دور انداختن دستکش بداند و بداند شامل موارد زیر است:

نفوذ – نفوذ زمانی رخ می دهد که مواد از مواد سالم دستکش در سطح مولکولی عبور کنند. نفوذ همچنین به عنوان “قاتل خاموش ” شناخته می شود. نفوذ.

نفوذ زمانی رخ می دهد که ماده ای از درز یا قسمت آسیب دیده دستکش ایمنی ضد برش مانند سوراخ یا پارگی عبور کند.

تخریب – تخریب زمانی اتفاق می‌افتد که ماده‌ای به مواد دستکش آسیب برساند و مقاومت آن را کاهش دهد. نتیجه نهایی تجزیه فیزیکی پلیمر است.

آلودگی – آلودگی زمانی رخ می‌دهد که داخل دستکش کار چرم در سرتاسر دهانه مچ و دستکش آلوده می‌شود، به احتمال زیاد به دلیل شیوه‌های ضعیف در پوشیدن/آب کردن.

  • منابع:
    1. ?What Do Welding Gloves Protect Against
  • تبلیغات: 
    1. خاصیت و مضرات میگو
    2. مردی با استفاده از موزاییک توانست سلاح بسازد!
    3. کشف پارچه برزنتی که به وسیله آن می توان در هوا معلق ماند
    4. رشد مالی را در سال پیش روی شاهد خواهیم بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *