بازی بر روی چمن مصنوعی ظریف مصور در جام جهانی قطر

برش و نصب چمن مصنوعی: برای قرار گرفتن مناسب در چمن مصنوعی، ابتدا باید آن را پهن کرده و به حال خود رها کنید و جابجایی نهایی دقیقاً روی مواد تماس (چوب، بتن، بهاتون …) انجام شود.
بنابراین، قبل از تثبیت و چسباندن، چمن مصنوعی باید بریده شود. چمن مصنوعی را می توان به راحتی با چاقوی جراحی برش داد. استفاده از قیچی نیز امکان پذیر است، اما چاقوی جراحی توصیه ماست.

چمن مصنوعی ظریف مصور از جله چمن مصنوعی هایی است که با کیفیت خوب در دسترس مردم قرار گرفته است.
چمن مصنوعی را در پشت برش دهید تا ابعاد با سطحی که قرار است روی آن گذاشته شود مطابقت داشته باشد.

انتهای چمن مصنوعی را ثابت کنید: به منظور مونتاژ اتصالات چمن خود، با رعایت دستورالعمل های روی محصولات، از چسب با کیفیت بالا و چسب فضای باز استفاده کنید.

چمن

قبل از اینکه لبه های چمن را بکشید و چیز سنگینی روی آن ها قرار دهید، نوار را بگذارید و چسب بزنید. این را می توان با گلدان، سنگ یا سایر مواد سنگین به دست آورد.
دو رول چمن مصنوعی را با یک چسب برای همه شرایط آب و هوایی به هم بچسبانید تا شبیه یک کل به نظر برسد. را رفع کنید
با استفاده از میخ های خاکی 15×17 سانتی متری در امتداد لبه ها چمن بزنید.

قبل از کوبیدن آنها، به دلیل انقباض احتمالی، اجازه دهید چمن به مدت 48 ساعت استراحت کند. پایه ها را در هر 30 سانتی متر قرار دهید و 3 سانتی متر مواد اضافی در انتهای آن باقی بگذارید. پس از آن، آبپاش ها را روشن کرده و تأیید کنید که آنها و تاسیسات الکتریکی کار می کنند.

پر کردن چمن مصنوعی با ماسه و لاستیک: مواد پرکننده ماسه سیلیکونی برای محافظت و حفظ ساختار استفاده می شود. چمن مصنوعی. به منظور توزیع یکنواخت مواد مورد استفاده برای پر کردن، مهم است
که مقدار زیادی از مواد به یکباره روی چمن قرار نمی گیرد. وقتی چمن مصنوعی مرطوب است مواد پرکننده را بار نکنید.

توزیع مواد پرکننده: مواد پرکننده را روی پخش کننده (مانند کاشت بذر علف) قرار دهید و دوز سنج را تنظیم کنید.
تا 5 یا متوسط همیشه ابتدا از ماسه استفاده کنید. با استفاده از برس سخت صنعتی یا جارو برقی، چمن مصنوعی را به صورت عمودی بین هر لایه مواد برس بزنید.

مسواک بزنید تا ارتفاع چمن 2 سانتی متر و ارتفاع نوک آن 1.25 سانتی متر شود. با استفاده از شلنگ، تمام سطح را اسپری کنید تا مواد به درستی ته نشین شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *