با مصرف آلو سانتریزه از پیری زودرس جلوگیری کنید

آلو سانتریزه میوه ای شیرین و هیبریدی با پوست صاف مایل به قرمز و گوشت زرد است. برای استفاده بهینه از گل ها، به دنبال آلوهای تازه و معطری باشید که از نظر ظاهری سفت و پر جنب و جوش هستند.

از توده های خیس یا نرم پرهیز کنید زیرا به احتمال زیاد به خوبی نرسیده اند. درست مانند سایر آلوها، پلوت ها می توانند سه روز و یک هفته در یخچال روی پیشخوان بمانند.

بر خلاف آلو ژاپنی، آنها به شکل بیضی با پوست سبز لیمویی زرد و تکه های برجسته رنگ قرمز مایل به آبی هستند.

آنها سفت و ترد هستند و به همین دلیل در تهیه سالسا نعناع محبوب هستند. همچنین می توانید از پلاکوت در غذاهای دیگر مانند مربا، چاتنی، کرامبل آلو و غیره استفاده کنید.

آنها یک رقم آلوی اواخر فصل هستند که در اواخر جولای و اوت می رسند. پس از بلوغ، Plucots دارای گوشت سفت و ترد است و به خوبی میوه های وارداتی سفر می کند.

آلو سانتریزه

نوعی درخت آلو گیلاس، آلو خونی به خاطر شکوفه های سفید زیبا و میوه های گوشت قرمزش معروف است. آلو Satsuma نیز نامیده می شود، این درختان آلو میوه ای هستند که میوه تولید می کنند.

طعم شیرین و کمی ترش برای تهیه مربا، خورش و خوردن داردDamson Plums با میوه های بنفش تیره و برگ های سبز تیره جذابیت خیره کننده ای دارد.

آنها همچنین یکی از قدیمی ترین درختان رقمی هستند که توسط رومی ها به انگلستان معرفی شده اند. میوه هایی را برای تازه خوری تولید می کنند یا در ظروف مختلف پخت استفاده می شوند.

این میوه دارای طعمی غنی و متمایز است که هم غنی از قند و هم قابض است.شاخ و برگ سبز روشن با گل های سفید، آلو Burbank آلو میراث ژاپنی است.

درختان دارای شاخه هایی هستند که میوه های ارغوانی مایل به قرمز با پوستی زرد رنگ تولید می کنند. گوشت نارنجی طلایی بسیار شیرین و آبدار است که اغلب با شلیل مقایسه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *