تجارت و صادرات ریحان خشک + قیمت خرید و فروش روز

ریحان یکی از انواع سبزیجات معطر می باشد که دارای مواد مغذی و ویتامین زیادی است این محصول دارای کاربردهای و خواص زیادی می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب نموده است و جز کالاهای صادراتی به حساب می آید و سالیانه از تجارت و صادرات ریحان خشک سود کلانی برای کشور و تولید کننده به دست می آید. قیمت این محصول بستگی به عوامل مختلفی مانند، حجم سفارشات، نحوه خرید، نوع برند تولید کننده، کیفیت و غیره دارد به همین دلیل دارای قیمت های متفاوتی است. با مراجعه به سایت های اینترنتی می توان آمار فروش روز این محصول را مورد جستجو قرار داد و از قیمت های آن جویا شد. فروش ریحان خشک از طریق فروشگاه آنلاین بسیار به صرفه می باشد و باعث حذف واسطه ها می شود و حذف واسطه ها در کاهش قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد.

تجارت و صادرات ریحان خشک + قیمت خرید و فروش روز

تجارت ریحان خشک

امروزه بسیاری از مردم برای کسب درآمد خود رو به تجارت ریحانه خشک آورده‌اند. بیشتر کشاورزان این محصول را در زمینهایی با متراژ بالا کشت می کنند سپس هنگام رسیدن محصول آن را برداشت می کنند و به کارخانه ها تحویل می دهند. در کارخانه های این محصول ابتدا پاکسازی می شود و سپس مورد شستشو قرار داده می گردد، هنگامی که ریحان ها مورد شستشو قرار داده شد آن ها را با دستگاه‌های مجهز بدون دخالت دست به صورت بهداشتی با حرارت مناسب و یکنواخت خشک می کنند، سپس آن ها را در بسته بندی های مختلف و شکیل قرار می دهند و برای فروش روانه بازار می نمایند.

خرید و فروش ریحان خشک در سطح کشور به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. خرید ریحان خشک به روش حضوری به دلیل وجود واسطه ها به صرفه نمی باشد و باعث افزایش قیمت این محصول می گردد. همچنین باعث اتلاف در زمان و هزینه می‌شود به همین دلیل خرید و فروش به این روش توصیه نمی شود و مناسب نیست.

خرید و فروش این محصول را می توان از طریق سایت های اینترنتی انجام داد. مصرف کنندگان می توانند با یک کلیک ساده از طریق فضای مجازی به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و محصول خود را در این سامانه طبق ویژگی های کامل و قیمت مشخص شده با برند معتبر مشاهده نمایند. خرید در این سامانه واسطه ها را حذف می کند و حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت محصول می گردد، نمایندگان فروش در این سامانه به صورت شبانه روز فعال هستند و پاسخگوی سفارشات مشتریان به صورت عمده و جزئی می باشند برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می‌گیرند و محصول را به نرخ تولیدی و قیمت کمتر از بازار در کمترین زمان ممکن تحویل مشتری می دهند. آن ها توانسته اند در تجارت ریحان خشک موفق باشند و سالیانه سود زیادی را به دست بیاورند و رضایت مشتریان را جلب کیفیت خود نمایند.

قیمت ریحان خشک

قیمت ریحان خشک ریحان خشک دارای رنگ زیبایی می باشد و از عطر و بوی فوق العاده ای برخوردار است. ریحان خشک شده یکی از انواع ادویه های معطر می باشد و از خانواده نعناع ها به حساب می آید. این سبزی دارای عطر بوی بی‌نظیری است و از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد. ریحان خاصیت درمانی دارد به همین دلیل بسیار پر استقبال و پر فروش است. ریحان به دو صورت سبز و بنفش تولید می شود ودارای عطر و بوی معطری می باشند.

این محصول به صورت بسته بندی و فله ای در بازار موجود است و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. قیمت ریحان خشک بستگی به عوامل مختلفی دارد. برند تولید کننده، نحوه خرید، سفارشات عمده، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا هر کدام به نوبت در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار هستند که در زیر می توان به چند مورد آن اشاره کرد.

اولین پارامتر در تعیین قیمت ریحان خشک برند تولید کننده آن می باشد. برند های معتبر دارای کیفیت بالایی هستند و عطر بوی زیادی دارند و فاقد از ناخالصی هستند به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار می باشند و با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

کیفیت نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است، هرچه ریحان خشک سبز تر و فاقد هز ناخالصی باشد دارای قیمت بیشتری است. ریحان خشک هایی که رنگ آنوها به صورت زرد می باشد دارای قیمت کمتری هستند زیرا کیفیت چندانی ندارند.

نحوه بسته بندی نیز بر روی قیمت این محصول موثر است هرچه بسته‌بندی‌ها شکیل تر باشد در بردارنده هزینه‌های بیشتری است به همین دلیل باعث افزایش قیمت ریحان خشک می شود. سفارشات در حجم بالا باعث می شود که قیمت ریحان خشک پایین بیاید و به قیمت به صرفه ای عرضه برسد پس بهتر است برای کاهش قیمت این محصول آن را به صورت عمده خریداری کنید.

اگر این محصول به صورت حضوری خریداری شود دارای قیمت بیشتری می باشد زیرا با وجود واسطه ها انجام می شود برای کاهش نزولی قیمت ابن کالا می توانید آن را از فروشگاه های معتبر از طریق سایت های اینترنتی خریداری نمایید. نوسانات بازار نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار هستند با زیاد و کم شدن نرخ ارز قیمت این محصول نیز افزایش و کاهش پیدا می کند.

ریحان بنفش خشک

ریحانه بنفش خشک دارای رنگ بسیار زیبایی می باشد و از عطر بوی فوق العاده ای برخوردار است، این کالا در ایران به صورت ادویه و چاشنی استفاده می شود و دارای خواص بسیار زیادی برای سیستم ایمنی بدن می باشد، از ریحان بنفشه خشک می توانید برای تزیین سالاد، سس و به صورت دمنوش استفاده کنید و میل نمایید. ریحان خشک بنفش دارای طبع گرم می باشد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج گزینه مناسب و حائز اهمیتی است

ریحان بنفش خشک به صورت تازه دارای طول عمر کمی می باشد به همین دلیل برای طول عمر این سبزی معطر آن را خشک می کنند و با خشک کردن آن می توان این محصول را در طول یک سال نگهداری کرد و عطر بوی آن را حفظ کرد.

ریحان بنفش به دو صورت سنتی و صنعتی خشک می شود. روش سنتی این محصول در منزل می باشد و خشک کردن آن کمی زمانبر است و باید در خشک کردن آن دقت زیادی به خرج شود تا محصول دچار زردی نگردد. روش صنعتی خشک کردن ربحان بنفش نیز در کارخانه ها توسط دستگاه های کاملا بهداشتی و مکانیزه می باشد روش خشک کردن ای کالا در کارخانه ها در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و با کیفیت بالا در بازار به عرضه می رسد.

ریحان بنفش خشک

ریحان بنفش خشک برای نگهداری ریحان خشک باید نکات زیادی را مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم از آن به خوبی نگهداری کنیم و در دراز مدت از آن استفاده نماییم برای اینکه ریحان خشک عطر و بوی خود و خاصیت خود را حفظ کند بهتر است هنگام خشک شدن آن را پودر نکنیم و به صورت سالم نگهداری کنیم با اینکار ریحان خشک کیفیت و خاصیت خود را در دراز مدت حفظ می کند.

بهتر است ریحان خشک ها را در شیشه نگهداری کنید و درب آن را به صورت محکم ببندید تا هیچ گونه رطوبت و آلودگی به داخل آن وارد نشود. برای نگهداری این محصول باید آن را در جای خشک و غیر مرطوب نگه داری کنید زیرا اگر رطوبت به آن برسد محصول زرد می شود و کیفیت خود را از دست می دهد. بهترین مکان برای نگهداری این محصول بسته بندی آن در شیشه درب بسته و در داخل کابینت می باشد.

خواص ریحان خشک

ریحانه خشک دارای خاصیت های درمانی بیشماری است که از آن می توان به چند مورد در زیر اشاره کرد:

ریحان خشک دارای انواع زیادی از ویتامین ها مانندA، B، C و غیره می باشد این محصول دارای آهن، کلسیم، فیبر، منیزیم، پتاسیم و فسفر است و مصرف آن برای بسیاری از بیماری ها مفید و موثر می باشد.

افرادی که دارای کم خونی هستند می توانند از این محصول در انواع غذاها و به صورت دمنوش استفاده کنند و با مصرف آن کم خونی خود را درمان نمایند. مصرف این محصول برای افرادی که دارای پوکی استخوان هستند مفید و موثر است چون سرشار از کلسیم می‌باشد و برای رشد کودکان نیز مصرف ریحان خشک توصیه می شود.

ریحانه خشک دارای آنتی اکسیدان می باشد و از انواع بیماری ها می‌تواند جلوگیری کند، این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد و با مصرف آن می توان بویی بد دهان را از بین برد و انواع عفونت ها را درمان کرد. این سبزی دارای طبع گرم می باشد و با مصرف آن می‌توان دل درد را درمان کرد.

پخش ریحان خشک

پخش ریحان خشک پخش کننده ریحانه خشک در تلاش می باشد که این محصول را به راحت ترین روش با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در کمترین زمان ممکن در سطح کشور پخش کند و در اختیار مشتری قرار بدهد، به همین دلیل از محصولات خود با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین رونمایی می‌کند و محصول خود را برای تمام عموم به ارائه می گذارد، سپس از این طریق اقدام به پخش این کالا در بازار ها و فروشگاه ها می نماید و محصول را به صورت مستقیم و در کمترین زمان ممکن در فروشگاه ها و بازار ها پخش می کند و رضایت مشتریان را جلب کیفیت محصول خود می نماید. پخش به روش اینترنتی دارای مزایای زیادی است و باعث حذف واسطه ها می شود.

محصول ریحان بنفش خشک

ریحان خشک به دلیل کاربرد های زیاد و خواص درمانی بالایی که دارد بسیار پر استقبال است و از کالاهای صادراتی به حساب می آید به همین دلیل تجارت آن رواج یافته است. تولید کننده آن را در حجم بالا تهیه می نماید و با کیفیت بالا بسته بندی می کند و روانه صادرات به کشورهای خارجی و همجوار می نماید.

صادرات محصول ریحان بنفش خشک به سایر کشورها در اسرع زمان انجام می شود، ابتدا این محصول بسته بندی می شود و بسته بندی آن طبق اصول می باشد، سپس برای کشورهای خارجی و همجوار روانه گمرک ها می شود و توسط کارگران برای صادرات بهد این کشور ها بارگیری می گردد. صادرات این محصول باعث درآمدزایی خوبی در کشور شده است و اشتغال زایی خوبی را به وجود آورده است.

خواص دمنوش ریحان خشک

خواص دمنوش ریحان خشک ریحان خشک را می توان به صورت دمنوش استفاده کرد و برای بسیاری از بیماری‌ها مانند دل درد، رفع عفونت، رفع بی بی خوابی، سلامت دستگاه گوارش، کاهش فشار خون، درمان بیماری های قلبی، تقویت قوای جنسی، درمان رماتیسم و پوکی استخوان و … استفاده کرد و نتیجه آن را در کمترین زمان ممکن مشاهده نمود.

ریحان خشک دارای فیبر می باشد و مصرف آن برای افرادی که مشکل یبوست دارند گزینه مناسبی است، مصرف ریحان برای افرادی که دارای اشتهای کمی هستند مناسب می باشد و با استفاده از این سبزی می‌توان اشتهای خود را افزایش داد.

خواص ریحان بنفش خشک

ریحان خشک دارای خواص بسیار زیادی می باشد از خواص این محصول می توان به چند مورد اشاره کرد:

ریحان بنفش خشک به دلیل ویتامین‌ها و مواد مغذی زیادی که در خود جای داده است می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و با استفاده از این محصول می‌توان از انواع سرطان ها در بدن جلوگیری نمود. با مصرف ریحان بنفش خشک می توان به هضم غذاهای سنگین کمک فراوانی کرد.

افرادی که مشکل تنفسی دارند می توانند از ریحانوبنفش خشک به صورت دمنوش استفاده کنند و میل نمایند، این محصول برای افراد دیابتی نیز توصیه می‌شود و باعث کاهش قند خون می شود، این کالا دارای ویتامین آ می باشد و مصرف آن برای تقویت دید چشم مفید و موثر است.

ریحان خشک در چه غذاهایی استفاده میشود

ریحان خشک در چه غذاهایی استفاده میشود ریحان خشک دارای کاربردهای زیادی می باشد با استفاده از این محصول میتوان عطر و بوی خوبی را به انواع غذاها داد و غذا را خوشمزه کرد. از ریحان برای تهیه شامی کباب می توان استفاده کرد و با استفاده از این محصول در شامی کباب می توان عطر و بوی آن را افزایش داد و بسیاری از بیماری ها را درمان نمود. برای تزیین آش رشته نیز می‌توان از ابن زبزی معطر خشک شده استفاده کرد هنچنین می توان برای تزیین سالاد نیز مورد استفاده قرار داد و سالاد را خوش مزه کرد.

خواص ریحان خشک

از خواص ریحان خشک هرچه بگوییم کم گفته ایم، با استفاده از تهیه آن خشک در انواع غذاها و به صورت دمنوش می‌توان بوی بدن خود را معطر ساخت مصرف ریحان خشک باعث میشود که معده تقویت شود و هضم غذاها را ساده می کند مصرف ریحان خشک باعث می شود اشتها باز شود.

مصرف نان خشک برای درمان اسهال توصیه میشود. با مصرف ریحان خشک برای افرادی که تندخو هستند و از چه میباشد و باعث میشود که آرامش اعصاب پیدا کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *