تحریم حنا هندی تاتو جدیدترین موضع گیری حزب الله در لبنان

حنا گیاهی است که از عصر برنز به عنوان رنگ استفاده می شده است، عمدتاً در منطقه مدیترانه شرقی شامل شمال آفریقا، ایتالیا، اسپانیا و خاورمیانه.

همچنین به طور گسترده در هند مورد استفاده قرار گرفت، جایی که هنوز هم یک شکل محبوب از هنر موقت بدن تا به امروز است.

حنا هندی تاتو معمولا از حنا طبیعی رنگ تیره تری دارند بنابراین از این جهت بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان واقع شده است.

حنا چگونه استفاده می شود؟ برای ایجاد رنگ برای پوست، گیاه حنا را با چند ماده دیگر به صورت خمیر درآورده و سپس با استفاده از یک قیف مخروطی شکل به بدن مالیده می شود.

حنا باید چندین ساعت روی پوست بماند تا به درستی رنگ شود و سپس شسته شود. طرح های حنا می تواند روزها یا ماه ها دوام بیاورد.

حنا

حنا به طور کلی بسته به منطقه تولید، فرآیند فیلتراسیون و محتوای لاوسون در گریدهای مختلفی وجود دارد، مانند: تک تصفیه شده (درجه A) از الک کردن پودر حنای تمیز در دستگاه های الک با اندازه مش 50 به دست می آید.
دوبار تصفیه شده از الک کردن پودر حنای تمیز در دستگاه های الک با سایز مش 70 به دست می آید.
سه گانه تصفیه شده از الک کردن پودر حنای تمیز در دستگاه های الک با سایز مش 100 به دست می آید.

حنای خالص برخلاف محصولات تقلبی حنا که می تواند موهای شما را خراب کند، موهای شما را سالم و زیبا می کند. با این محدودیت همراه است که برنامه ها باید چندین بار تکرار شوند تا به خروجی دلخواه برسند اما خطر واکنش را کاملاً از بین می برد.

کارشناسان بهداشتی می گویند استفاده از رنگ پارا فنیلن دیامین (PPD) که رنگ سیاهی به حنا می بخشد، می تواند باعث ایجاد تاول، زخم های باز، جای زخم شود و حتی اگر فردی واکنش آلرژیک به آن نشان دهد، می تواند عواقب کشنده ای داشته باشد.

اما هنوز هم افرادی هستند که مایلند از PPD در حنا برای رنگ آمیزی فوری استفاده کنند. در چنین مواردی بهتر است از درصد PPD موجود در بسته حنا مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *