جک بالابر خودرو کارواش مربوط به خانه ی میلیاردی رونالدو در عربستان سوژه ی روزنامه ها شد

جک‌های بالابر که به نام‌های بالابر بالا و جک‌های مزرعه نیز شناخته می‌شوند (عمدتاً به این دلیل که ابزاری ارزشمند برای کشاورز هستند زیرا می‌توان از آن‌ها برای تعداد تقریباً بی‌پایانی کار استفاده کرد) یک جک بسیار همه‌کاره برای بلند کردن، اهرم زدن، کشیدن یا وینچ کردن

جک ها برای وسایل نقلیه معمولی مناسب نیستند، اما برای وسایل نقلیه خارج از جاده یا کشاورزی اینها عالی هستند.

جک بالابر خودرو کارواش که در کارواش به کار گرفته می شود به اندازه ای مقاوم است که به خوبی می تواند ایمنی لازم را برای محافظت از خودروها فراهم سازد.

جک های Hi-Lift در اصل برای کارهای مزرعه ای ساخته شده اند، آنها از یک جفت پین کوهنوردی ساخته شده اند که ارتفاع جک (گاهی تا 6 فوت) را با یک عمل جغجغه دار بالا می روند که با مکانیزم پمپاژ دستی به دست می آید.

جک

نحوه استفاده ایمن از جک بالابر بالا: استفاده ایمن از این جک ها را نمی توان اغراق کرد، زیرا آنها اغلب وسایل نقلیه سنگین را تا ارتفاع قابل توجهی بالا می برند.

همیشه از آن تا حد امکان روی سطح صافی استفاده کنید و همچنین از مجموعه ای از افزودنی هایی که می توان خریداری کرد برای کمک به تثبیت جک و وسیله نقلیه ای که در آن استفاده می شود استفاده کنید. اطلاعات بیشتر در مورد جک های بالابر بالا را اینجا بخوانید.

جک موتور سیکلت: آخرین نوع جک که به آن نگاه خواهیم کرد جک موتور سیکلت است. همانطور که از نام آن پیداست این جک برای بلند کردن موتور سیکلت به صورت ثابت استفاده می شود تا تمیز کردن، اصلاح یا تعمیر موتور سیکلت شما به راحتی انجام شود.

این جک های خاص اغلب به عنوان بالابر موتور سیکلت شناخته می شوند. این جک ها به طور خاص برای بلند کردن ایمن موتورسیکلت ها و اکثر وسایل نقلیه سبک ATV 4 چرخ طراحی شده اند.

آنها پشت را محکم نگه می دارند تا بتوان روی آنها در ارتفاع بالا کار کرد. نحوه استفاده از جک موتور سیکلت هیدرولیکالبته انواع دیگری از جک‌ها وجود دارند که هدف سرورها غیر از بلند کردن وسیله نقلیه است.

جک های خانگی و انواع جک های صنعتی وجود دارد، حتی ممکن است به زودی مقاله ای در مورد این نوع جک ها ایجاد کنیم، زیرا استفاده های متنوع از جک موضوع بسیار جالبی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *