دختری با اجاق گاز تکنو پیانو می نوازد

امروزه اجاق گاز تکنو هم به عنوان فر و هم به عنوان اجاق گاز عمل می کند. چگونه اجاق گاز مناسب انتخاب کنیم؟ در اینجا چند نکته عینی وجود دارد که به شما کمک می کند.

چه نوع اجاق گازی می خواهید؟ بسته به عادات غذایی خود و همچنین دفعاتی که با آن آشپزی می کنید، نوع خاصی از اجاق گاز را انتخاب می کنید.

اجاق برقی سنتی: ایده آل برای کسانی که نمی خواهند یا نمی توانند از خروجی گاز در آشپزخانه خود استفاده کنند، این نوع اجاق گاز مجهز به صفحات برقی است. این مدل نسبتاً انرژی بر است و زمان گرمایش و سرمایش در مقایسه با مدل های دیگر طولانی است.

اجاق برقی شیشه ای سرامیک: این نوع اجاق گاز با جایگزینی تدریجی مدل برقی کلاسیک دارای 4 منبع تابشی است. این مدلی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی توصیه می شود زیرا زمان گرمایش و سرمایش کمتر از یک اجاق گاز برقی سنتی است.

اجاق

اجاق القایی: این نوع اجاق گاز که با یک صفحه شیشه ای سرامیکی پوشانده شده است، از اجاق های القایی استفاده می کند که امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را تا 60 درصد در مقایسه با مدل های گازی یا حتی برقی فراهم می کند.

زمان گرمایش و سرمایش بسیار سریع است و اجاق گاز تنها در صورتی گرم می شود که یک وسیله جانبی – به یاد داشته باشید که با القایی سازگار است روی آن باشد.

اجاق گاز: این نوع اجاق گاز برای بسیاری یک گزینه مطمئن باقی می ماند. مجهز به رویه شیشه ای سکوریت شده یا لعابی با 3 یا 4 شعله برای انتخاب، معمولاً دارای اجاق گاز است. این مجموعه مستقیماً به گاز شهری یا بطری گاز نوع بوتان متصل می شود.

آشپز مخلوط: این نوع اجاق گاز که گاهی با گاز و گاهی با برق کار می کند، اما نیاز به فضای خاصی در آشپزخانه دارد، زیرا شما دارای 3 صفحه گاز و همچنین یک یا دو صفحه برقی هستید. در این نوع اجاق گاز، فر همیشه برقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *