ریحان بنفش سبز خشک صادارتی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

ریحان نوعی سبزی خوراکی است که بسیار معطر و خوشبو بوده و از گونه گیاهی نعناعیان می باشد. انواع ریحان سبز و بنفش، به عنوان سبزی خوردن در کنار وعده های غذایی ایرانیان مصرف می گردد. ریحان بنفش خشک صادراتی علاوه بر استفاده به صورت تازه و خام، به صورت خشک شده، پودر شده و یا چاشنی در پخت و پز انواع خوراک و آش نیز به کار می رود. ضمن آن که ریحان دارای خواص و فوائد درمانی بی نظیری نیز می باشد. این سبزی از نظر طب سنتی دارای طبع گرم بوده و استفاده از آن در درمان بسیاری از بیماری ها و جهت اعتدال مزاج افراد، توصیه می گردد.

ریحان بنفش سبز خشک صادارتی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

قیمت ریحان خشک

ریحان خشک در کشور ما به عنوان یکی از چاشنی های محبوب و پر طرفدار در آشپزی سنتی و فرنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریحان خشک دارای طبع گرم و خشک بوده و می‌توان از این محصول برای تعادل طبع سرد بسیاری از غذا ها و خوراکی های متنوع از جمله انواع سالاد و ماست و خیار استفاده نمود. ضمن آن که ریحان خشک به‌ دلیل عطر مطبوع و بوی خوشایند و ویژه ای که دارد در واقع به عنوان ادویه، چاشنی و تزیین انواع غذا و نوشیدنی هایی مانند دوغ کاربرد دارد.

قیمت ریحان خشک به موارد بسیاری از جمله کیفیت محصول، نحوه خشک کردن سبزی، برند و کارخانه تولید کننده، چگونگی بسته بندی این سبزی و سایر مواردی از این قبیل بستگی دارد. ریحان خشک ممکن است در داخل بسته های نایلونی با حجم و وزن گوناگون و یا در ظروف ساده یک بار مصرف، بسته بندی و عرضه گردد. همچنین بعضی از کارخانه های تولید کننده ریحان خشک از بسته بندی های خلاقانه تری برای عرضه محصول خود استفاده می کنند و ممکن است ریحان خشک را در داخل ظروفی به شکل نمکدان که مناسب استفاده انواع ادویجات است، ارائه کنند. قیمت ریحان خشک در بسته بندی های جذاب و متمایز، می تواند بالاتر بوده و در عین حال به علت سهولت استفاده از این محصول در چنین حالتی، طیف وسیع تری از مصرف کنندگان را نیز به خود، جذب نماید.

ضمن آن که قیمت ریحان خشک به چگونگی توزیع و مراکز فروش این کالا نیز وابسته است. جهت انتخاب و خرید ریحان خشک با قیمت مناسب، بهتر است به مراکز فروش این محصول و وب سایت های توزیع کننده ای مراجعه نمایید که خود تولید کننده ریحان خشک باشند. برای خرید ریحان خشک سبز و یا بنفش مرغوب بهتر است از فروشندگان و تولید کننده های معتبر خرید کنید. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای ریحان خشک و یا پودر شده درجه یک و ممتاز با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود. جهت سفارش و خرید ریحان خشک درجه یک با بهترین قیمت می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید، پخش و فروش ریحان خشک بسته بندی و فله ای به صورت عمده، مراجعه نمایید.

ریحان خشک فله

ریحان خشک فله ریحان خشک محصول بسیار پر مصرف و پر طرفداری است و از این رو بسیاری از توزیع کنندگان، محصول خود را به صورت فله ای نیز عرضه می نمایند تا علاوه بر سهولت دسترسی و قیمت مناسب تر، بتواند رضایت خاطر هر گونه مشتری با هر نظر و سلیقه ای را فراهم آورند. به طور معمول تولید کنندگان فراورده های غذایی پر مصرف مانند ریحان خشک، جهت افزایش سهولت، دسترسی و راحتی مصرف کنندگان، به تولید محصولاتی مانند ریحان خشک آماده به شکل فله ای نیز می پردازند و این کالا را در حجم فراوان به شکل فله ای و یا بسته بندی شده در بازار عرضه می نمایند، تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

بسیاری از رستوران داران، صنایع بسته بندی مواد غذایی، صاحبان سالن های غذاخوری و انواع کترینگ و سایر کسب و کارهایی از این قبیل، ممکن است به چاشنی هایی مانند ریحان خشک، در حجم و وزن بالا نیاز داشته باشند که برای این منظور، خرید و استفاده از ریحان خشک فله ای، سبب سهولت کار می گردد. ضمن آن که به طور معمول محصولات خوراکی فله ای دارای محدوده قیمت مناسب تری نیز نسبت به کالا های بسته بندی، می باشند.

ریحان خشک صادراتی

ریحان خشک به دلیل آن که کاربرد وسیعی در تهیه و طبخ انواع غذا، خوراک های ایرانی و فرنگی، انواع سالاد و ماست، سس های متنوع، دوغ و غیره دارد، به عنوان کالای صادراتی نیز مورد توجه قرار می گیرد. ریحان به صورت خشک شده و دارای بسته بندی بهداشتی، علاوه و سهولت در استفاده و نگهداری، دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و حمل و انبار آن نیز ساده است، از این رو صادرات این محصول به خوبی امکان پذیر می باشد.

بسیاری از تولید کنندگان و شرکت های صادر کننده، محصول درجه یک ریحان خود را به صورت دستچین شده از طریق روش های سالم و استاندارد خشک‌ نموده و در داخل بسته بندی های صادراتی قرار می دهند. ریحان خشک صادراتی درجه یک، پس از اخذ مجوز های متعدد و پرداخت هزینه های مربوطه، به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردد. به طور معمول کشور های همجوار ایران که از فرهنگ تغذیه ای مشابه با کشور ما برخوردار می باشند، به عنوان مشتریان اصلی ریحان خشک صادراتی شناخته می شوند.

با توجه به این که به طور کلی تمایل مردم در اغلب نقاط جهان به خرید و مصرف محصولات خوراکی سالم، مفید و مقوی از جمله ریحان تازه و یا خشک زیاد است، از این رو بازار تولید، فروش و صادرات این گونه از خوراکی ها، از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد. همچنین نظر به خواص منحصر به فرد سبزیجات صادراتی درجه یک ایرانی صادراتی، فروش این محصول در مارکت جهانی نیز رونق خاص خود را دارد. از این رو تولید کنندگان و صادر کنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند.

از آن جایی که ریحان خشک ایران یکی از بهترین و معروف ترین انواع این سبزی و چاشنی در تمامی دنیا است که از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای طعم و عطر بی نظیر و منحصر به فردی است، چاشنی پودر ریحان صادراتی تولید شده در کارخانجات ایرانی نیز، بسیار مرغوب و ممتاز می باشد. ریحان خشک صادراتی به بسیاری از بازار های جهانی از جمله کشور عراق و روسیه صادر می گردد و ارزآوری ارزشمندی را نیز برای کشور ما و شرکت های صادر کننده، به ارمغان می آورد.

برگ ریحان خشک

برگ ریحان خشک استفاده از برگ ریحان خشک، در فرهنگ غذایی کشور ما بسیار معمول بوده و نقش به سزایی در آشپزی سنتی و محلی ایرانی دارند. برگ ریحان خشک به شکل خام و پخته در انواع و اقسام خوراک ها و مزه ها به کار می رود. برگ ریحان تازه مرغوب تا حدودی فصلی بوده و در عین حال به سبب حساس بودن، نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری نمود، از این رو استفاده از برگ های خشک شده و پودر شده این سبزی، بسیار رایج است. برگ های ریحان خشک، تا حدودی عطر و طعم گیاه تازه این سبزی را دارد و می توان از آن جهت تهیه بسیاری از آش های سنتی، انواع خورش، سالاد و همچنین به عنوان طعم دهنده بورانی استفاده نمود.

ریحان خشک لری

با وجود اینکه ریحان خشک لری در اکثر نقاط کشور ما یافت می شود، اما اغلب افراد امروزه ریحان خشک لری بازاری را خریداری و استفاده می کنند. ریحان خشک لری یکی از نمونه های بسیار مرغوب این محصول است که مصرف آن جهت تهیه و طبخ بسیاری از غذا ها و پیش غذا ها، معمول می باشد.

برای سفارش و خرید ریحان خشک لری درجه یک، با بهترین کیفیت می توانید به مراکز فروش این محصول و همچنین وب سایت های معتبر، مراجعه نمایید.

ریحان خشک برای چی خوبه

ریحان خشک برای چی خوبه ریحان خشک از جمله سبزیجات بسیار سودمندی است که در عین دارا بودن کالری بسیار پایین، دارای خواص بسیاری می باشد. این سبزی سرشار از انواع ویتامین‌ ها از جمله ویتامین A، B، C، E و K بوده و همچنین املاح و مواد معدنی سودمندی همانند آهن، کلسیم، منگنز، منیزیم، پتاسیم، سدیم، فسفر و روی به وفور در ساختار این محصول وجود دارند. برگ های گیاه ریحان، چه به صورت تازه مصرف شوند و چه به صورت خشک شده، همچون بسیاری از سبزیجات مفید دیگر، دارای موادی به نام آنتی‌ اکسیدان‌ می باشد که خاصیت درمانی داشته و از بدن در مقابل تکثیر سلول های سرطانی، محافظت می نماید. همچنین مصرف ریحان خشک به صورت منظم در برنامه غذایی روزانه، سبب سلامت کلی بدن و تقویت سیستم ایمنی می گردد. ریز مغذی های موجود در ساختار ریحان به دلیل مبارزه با عمل اکسیداسیون سلولی، سبب به تاخیر افتادن روند پیری اندام های بدن شده و همچنین پوست صورت و بدن را نیز، جوان نگه می دارند.

از دیگر خواص و فوائد بی نظیر ریحان سبز و‌یا بنفش می توان به از بین بردن باکتری‌ های سطح و زیر پوستی اشاره نمود که خود سبب جوان‌سازی پوست صورت می گردد. همچنین مصرف این سبزی مفید به صورت خوراکی و موضعی به پیشگیری از ریزش مو نیز کمک می کند. می توانید ماسک های گیاهی موضعی بسیاری را از ترکیب ریحان با سایر مواد مغذی مانند خیار و یا عسل، تهیه نموده و با قرار دادن این ماسک های طبیعی بر روی پوست و مو، در طی مدت پانزده دقیقه، به تغذیه پوست دست و صورت و یا موهای سر خود، کمک کنید.

مصرف ریحان به صورت تازه و یا خشک، فواید بسیاری برای دستگاه گوارش بدن دارد که از آن جمله می توان به بهبود هضم غذا و همچنین درمان بیماری‌ های معده و روده اشاره نمود. اگر اغلب اوقات در کنار وعده های اصلی غذای روزانه خود، مقداری ریحان نیز مصرف کنید و یا کمی پودر ریحان خشک بر روی سالاد خود بپاشید به سلامت دستگاه گوارش و همچنین کاهش فشار خون خود، کمک بزرگی کرده اید. ضمن آن که این سبزی می تواند باعث درمان بیماری‌ های قلبی عروقی نیز بشود و از سکته قلبی جلوگیری نماید. از دیگر فوائد مصرف منظم ریحان خشک و همچنین تازه می توان کاهش قند خون را نام برد که به ویژه برای افراد دیابتی، سودمند است.

درمان بی‌خوابی، کاهش استرس و فشار های عصبی، کاهش وزن، درمان افسردگی و جلوگیری از ابتلا به روماتیسم نیز از جمله فوائد مصرف ریحان می باشند. مصرف این محصول به افرادی که به سنگ کلیه و یا مثانه مبتلا می باشند نیز توصیه می گردد زیرا سبب رفع سنگ کلیه می گردد. درمان کبد چرب برای افراد دارای چربی خون بالا و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر نیز جزو خواص شگفت انگیز ریحان ذکر شده اند. ریحان خشک یک سبزی سرشار از کلسیم است و از این طریق به جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان در دوران پیری کمک می کند. همچنین به خانم هایی که از مشکلات و درد های دوران قاعدگی رنج می برند، مصرف ریحان خشک دم کرده به همراه چای، توصیه می شود. ویتامین A موجود در ریحان به تقویت قوه بینایی و دید در شب کمک می کند و برای درمان برخی از بیماری های چشمی مفید می باشد. درمان صرع، تناسب اندام از طریق کاهش اشتها و تقویت قوای جنسی نیز از جمله خواص مهم این سبزی می باشند. یکی از فوائد جالب استفاده موضعی از ریحان در درمان نیش حشرات و مارگزیدگی است. از این محصول جهت درمان آسم و معالجه عفونت‌های قارچی نیز استفاده می شود. ریحان به صورت خشک و یا تازه دارای خواص شگفت انگیز بسیار زیادی است که این سبزی را در دسته گیاهان خوراکی و دارویی سالم و سودمند قرار می دهد.

ریحان خشک کیلویی چند

ریحان خشک علاوه بر آن که به صورت بسته بندی های چند گرمی و با در داخل ظروف مخصوص ادویجات با حجم کم به فروش نی رسد، به صورت کیلویی نیز موجود است. بسیاری از تولید کنندگان، این محصول را در داخل بسته های بهداشتی یک تا چند کیلویی توزیع می نمایند. قیمت مصرف کننده ریحان خشک کیلویی به یک سری از فاکتور ها همانند کیفیت محصول و کارخانه تولید کننده بستگی دارد.

از آن جایی که قیمت اغلب کالا های پر مصرف در کشور ما به طور روزانه و بر اساس نوسانات نرخ ارز تغییر می کند، برای اطلاع از قیمت محصول پر مصرفی مانند ریحان خشک کیلویی، می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه نمایید. به طور معمول وب سایت های توزیع کننده این محصول، آخرین قیمت مصرف کننده را برای مشتریان درج می کنند و در عین حال امکان آشنایی با سایر محصولات وب سایت های معتبر نیز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *