زنی با فروش بادام درختی در شیراز توانست ماشین مورد علاقه اش را بخرد

بادام منبع قوی آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب، کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین های گروه B و سایر مواد ارزشمند است. دانشمندان فواید استفاده از آن را برای بدن ثابت کرده اند.

کافی است هر روز بادام درختی در شیراز میل کنید تا اثر تجمعی آن در یک ماه احساس شود.از کار سیستم قلبی عروقی پشتیبانی می کند.

بادام دیواره رگ های خونی را تقویت می کند، فشار خون را عادی می کند، سطح کلسترول بد را کاهش می دهد. پیری را کند می کند.

پوست قهوه ای بادام سرشار از آنتی اکسیدان است. آنها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از مولکول های بدن در برابر آسیب محافظت می کنند. دانشمندان ثابت کرده اند که این یک پیشگیری خوب از چندین نوع سرطان است.

وضعیت پوست و مو را بهبود می بخشد: ویتامین E و منگنز به این امر کمک می کند. آنها مسئول خاصیت ارتجاعی پوست و تولید کلاژن هستند.

بادام

و چربی های سالم مسئول رشد مو، بهبود وضعیت آنها و جلوگیری از ریزش مو هستند. در این زمینه بادام مخصوصا برای خانم ها مفید است.

سطح قند را عادی می کند: بادام برای بیماران دیابتی مفید است. و همچنین برای کسانی که از افزایش قند خون رنج می برند. به کاهش وزن کمک می کند.

به دلیل محتوای فیبر بالا باعث سیری طولانی مدت می شود. چربی بادام در کناره ها رسوب نمی کند، اما به بهبود عملکرد بدن کمک می کند.
وضعیت استخوان ها را بهبود می بخشد. بادام سرشار از کلسیم، منیزیم و پتاسیم است. این یک پیشگیری خوب از پوکی استخوان است. مصرف منظم آجیل به تقویت استخوان ها و دندان ها کمک می کند.

به مغز کمک می کند: امگا 3 موجود در ترکیب آنتی اکسیدان ها مسئول بهبود حافظه است. آنها همچنین تمرکز و فعالیت مغز را افزایش می دهند. در کار کمک می کند، از فشار عصبی محافظت می کند.

وضعیت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد: مصرف منظم بادام در دوزهای کم به بهبود هضم کمک می کند. ویتامین های B به بدن کمک می کنند تا تمام مواد مغذی موجود در غذا را جذب کند.

ایمنی را تقویت می کند: بادام شیرین باید به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری های عفونی مصرف شود. تمام ویتامین‌های B یکسان در اینجا کار می‌کنند و توانایی آجیل برای مبارزه با بی‌خوابی و کاهش عصبیت فقط اثر آن را افزایش می‌دهد.

میوه های درخت بادام شبیه آلو سبز است. فقط در اینجا برعکس است: با ارزش ترین استخوان است و پالپ آن قابل خوردن نیست.

ادام معمولی درخت یا درختچه ای با میوه های سبز کم رنگ است. با گذشت زمان، پوسته خشک می شود، نازک تر می شود، خاکستری مایل به قهوه ای می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *