ساخت دمپایی دخترانه پشمی با موی انسان های مرده در آمازون

بسیاری از والدین معتقدند که کودک می تواند با جوراب در خانه قدم بزند و نیازی به خرید دمپایی بچه گانه برای او نیست. اما به گفته بسیاری از متخصصان ارتوپد، این اشتباه است، زیرا راه رفتن طولانی مدت با پای برهنه روی یک زمین صاف می تواند بر شکل گیری پای کودک تأثیر منفی بگذارد.

به محض اینکه کودک شروع به برداشتن اولین گام های مستقل خود می کند، والدین باید همچنان از کفش های راحت داخل خانه برای او مراقبت کنند.

هنگام انتخاب اولین دمپایی دخترانه پشمی الزامات خاصی باید در نظر گرفته شود. کفش‌ها باید سبک باشند، کفی انعطاف‌پذیر و کشسان داشته باشند.

پشتی سخت داشته باشند که پاشنه را محکم ثابت کند و در برابر حرکات جانبی محافظت کند، مثلاً یک پاشنه کوچک به ارتفاع 0.5-1 سانتی‌متر، که به کودکی که تازه راه رفتن را شروع کرده است کمک می‌کند. ، وضعیت عمودی خود را حفظ کنید و به عقب نیفتید.

دمپایی

هنگام انتخاب دمپایی بچه گانه برای منزل، باید زمان سال و دمای داخل محل را در نظر بگیرید. برای فصل سرد، مدل های بسته گرمتر ترجیح داده می شود، مثلاً دمپایی جوراب راحت یا دمپایی خزدار، تا پای کودک روی زمین سرد یخ نزند.

برای تابستان، مدل های سبک تر و باز مناسب تر هستند تا پاهای شما عرق نکنند. مانند هر کفش دیگری برای کودک، دمپایی باید با توجه به اندازه پا انتخاب شود، فقط حداقل حاشیه مجاز است، تنها در این صورت کودک در این کفش احساس راحتی می کند.

در فروشگاه الکترونیکی ما، طیف وسیعی از کفش های داخلی کودکان بسیار متنوع است اینها دمپایی های کودکانه بسته سبک به شکل کفش های دخترانه یا کفش های کم پارچه برای پسران و دمپایی های کرکی نرم با صورت حیوانات است.

برای دختر بچه های بزرگتر مدل هایی از دمپایی شیک وجود دارد. دمپایی های سبک وزن و دمپایی Crocs برای دوش گرفتن یا حمام. دمپایی کودکان نه تنها در خانه مفید است، بلکه به عنوان کفش جایگزین برای مهدکودک یا مدرسه نیز ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *