ساخت میز و صندلی برای کافی شاپ در دریای سرخ مخصوص ماهیگیران ایرانی

میز و صندلی برای کافی شاپ با پوسته قالب‌گیری شده زیبا و پایه‌های چوبی یا فلزی‌اش، همه جا است!

در دهه 1950 توسط دو آمریکایی چارلز و ری ایمز، با استفاده از فناوری قالب گیری فایبرگلاس اختراع شد، آنها اولین کسانی بودند که از این نوآوری تکنولوژیک در طراحی مبلمان استفاده کردند.

این منجر به یک محصول قوی شده است که با شکل بدن انسان مطابقت دارد. موفقیت به حدی است که آنها به سرعت در سری های بسیار بزرگ ساخته می شوند.

این مدل طراحان بسیاری را در خلاقیت خود تحت تاثیر قرار داده است که توانسته اند با ارائه محصولات دیگر نوآوری کنند.

این متریال علاوه بر سبک، می تواند طراحی میز و صندلی را نیز متحول کند. مانند میز و صندلی Louis Ghost که در سال 2002 توسط طراح فرانسوی فیلیپ استارک تصور شد، پلی کربنات شفاف بر لمس مدرن یک میز و صندلی تأکید می کند.

میز

این میز و صندلی سبک با الهام از مبلمان لویی شانزدهم به لطف استفاده از این ماده خلاقانه، ژانرها را با هم ترکیب می کند. بسیاری از طراحان از پلکسی یا پلی کربنات شفاف برای ایجاد طرح های مدرن استفاده می کنند.

این مزیت این است که روشنایی اتاق را تسهیل می کند و از نظر بصری آن را به هم نمی ریزد. میز و صندلی سبک الماس این سبک از صندلی از صندلی معروف Diamond توسط آریتو برتویا، طراح آمریکایی ایتالیایی، معروف به هری برتویا الهام گرفته شده است.

در سال 1952 اختراع شد و به لطف اصالت و شفافیت بصری که به لطف بافت فولادی سیمی آن به دست آمد، موفقیت بزرگی داشت. با عبور نور، این میز و صندلی طراح سبک است تا اتاق های خانه را به هم نریزد.

زیبایی شناسی آن نیز بر مدرنیته و ویژگی نوآورانه آن تأکید می کند. نام او که به او داده شده تصادفی نیست.

در واقع، زیبایی شناسی آن سنگ قیمتی معروف و همچنین درخشندگی آن را به یاد می آورد. این میز و صندلی که در نوع خود مجسمه ای واقعی است، طراحی اساسی قرن بیستم است و پس از آن الهام بخش بسیاری از مدل های صندلی بوده است.

جریان ها و مدل های خاصی از میز و صندلی ها به وضوح بر طراحی آن گونه که امروزه می شناسیم تأثیر گذاشته اند. وقتی به تاریخچه مبلمان طراح نگاه می کنیم.

می‌توانیم متوجه شویم که هر دوره امکان ایجاد اشکال، مواد یا حتی رنگ‌های جدید را فراهم کرده است. سازندگان آن زمان بر طراحان معاصر ما تأثیر گذاشته اند که اکنون با ایده هایی رقابت می کنند تا خلاقیت هایی را ارائه دهند که ما دوست داریم در خانه پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *