سیب سبز گرنی اسمیت که قوه تخیلی نویسنده روسی را شکوفا کرد

سیب سبز گرنی اسمیت لذیذ و ترد به دلیل فهرست قابل توجهی از فیتونوترینت ها و آنتی اکسیدان ها قابل توجه است مطالعات نشان می دهد که اجزای آن برای رشد مطلوب، توسعه و سلامت کلی ضروری است.

سیب کم کالری است؛ 100 گرم برش های میوه تازه فقط 50 کالری دارد. با این حال، آنها فاقد چربی اشباع شده یا کلسترول هستند.

با این وجود، این میوه سرشار از فیبر غذایی است که به جلوگیری از جذب LDL رژیم غذایی یا کلسترول بد در روده کمک می کند. این فیبر همچنین با اتصال به مواد شیمیایی سرطان زا در داخل روده بزرگ، غشای مخاطی روده بزرگ را از قرار گرفتن در معرض مواد سمی نجات می دهد.

برخی از فلاونوئیدهای مهم موجود در سیب کوئرستین، اپی کاتچین و پروسیانیدین B2 هستند.

علاوه بر این، آنها همچنین دارای اسید تارتاریک هستند که طعم ترش را به آنها می دهد. در مجموع، این ترکیبات به بدن کمک می کنند تا از اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت کند.

علاوه بر این، میوه سیب منبع ایده آلی از ویتامین های B کمپلکس مانند ریبوفلاوین، تیامین و پیریدوکسین (ویتامین B-6) است.

این ویتامین ها با هم به عنوان عوامل کمکی برای آنزیم ها در متابولیسم و همچنین در عملکردهای مختلف مصنوعی در بدن انسان کمک می کنند.

سیب همچنین حاوی مقادیر کمی از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر و کلسیم است. پتاسیم جزء مهمی از مایعات سلولی و بدن است که به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند. بنابراین، با تأثیرات بد سدیم مقابله می کند.

سیب های تازه را می توان به راحتی در فروشگاه ها در سراسر فصل در دسترس قرار داد.

تازه، روشن، بافت سفت با طعم دلپذیر را انتخاب کنید. از مواردی که دارای فرورفتگی روی سطح خود هستند اجتناب کنید زیرا ممکن است نشان دهنده خمیر خالدار زیرین باشد.

سیب های تازه را چند روز در دمای اتاق و حداکثر دو تا سه هفته در یخچال نگهداری کنید. قبل از استفاده آنها را در آب سرد و تمیز بشویید.

سیب ها را به طور کامل در آب جاری بشویید تا هرگونه گرد و غبار سطحی، اسپری های حشره کش قارچ کش را از بین ببرید.

انتهای ساقه آن را با چاقوی خرد کن جدا کنید و میوه را به دو نیم کنید. دانه های ریز و تلخ که در مرکز قرار گرفته اند را بردارید. میوه را به مکعب ها یا برش های دلخواه برش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *