شکلات مغزدار گین آپ موجب مرگ خلبان هواپیمای مسافربری شد

مارک های شکلات زیادی وجود دارد که بدون نگاه دقیق به هر کدام، تشخیص اینکه کدام یک خوب است و کدام یک نیست، دشوار است.

شکلات مغزدار گین آپ با کیفیت خوب می درخشد و وقتی تکه تکه می شود ضربه ای عالی دارد، طعم شدیدی دارد و کاملا در دهان ذوب می شود.

شکلات بد را می توان به راحتی با رگه های سفید یا خاکستری تشخیص داد که به آن شکوفه شکلات نیز می گویند.

این شکوفه توسط قند متبلور ایجاد می شود که هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت یا تماس با مایعات به سطح می آید. این شکلات به شکل یک توده دانه ای ذوب می شود و به سختی می توان از آن برای تولید محصولات با کیفیت خوب استفاده کرد.

شکلات

همچنین چیزی است که ما به آن شکوفایی چربی می گوییم، که زمانی اتفاق می افتد که در دمای نامناسب نگهداری شود، اما این شکلات نیز به درستی ذوب نمی شود و بهتر است از آن در خمیرها به جای خامه، موس یا تزئینات استفاده شود.

سایر شکلات‌های با کیفیت پایین در لمس نرم هستند و با ضربه محکم نمی‌شکنند. این شکلات‌ها اغلب با چربی‌های گیاهی مانند روغن نارگیل یا روغن نخل ساخته می‌شوند و بر طعم، بافت و درخشش آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

آنها هرگز کاملا ذوب نمی شوند و طعم خوبی ندارند و به دسرهای خوشمزه تبدیل نمی شوند. توجه داشته باشید، آنها حتی شکلات واقعی نیستند، بنابراین تا حد امکان از آنها اجتناب کنید. من کمیت کمتر و کیفیت بیشتر را ترجیح می دهم!

فواید سلامتی: شکلات در خالص ترین شکل آن فواید سلامتی مختلفی دارد که نباید از آنها غافل شد. آزتک ها بیهوده از آن به عنوان درمان بیماری ها استفاده نمی کردند!

بسیاری از مطالعات انجام شده در سال های اخیر نشان داده اند که شکلات یک ماده پیچیده است و ترکیبات آن فواید زیادی برای سلامتی دارد.

فلاونوئیدها آنتی اکسیدان های قوی هستند و خطر بیماری قلبی و سطح کلسترول را کاهش می دهند. با این حال، اگرچه آنها در همه شکلات ها وجود دارند، اما فقط نوع تیره آن (بیش از 70 درصد کاکائو) است که به مقدار کافی برای شمارش آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *