عرضه کفش مردانه اسکیچرز در بورس موجب رشد 36 هزار واحدی شاخصی در بورس شد

طبقه بندی کفش های ورزشی بر اساس نوع تاپ: در روند توسعه صنعت مد، گزینه های کفش جدید غیر استاندارد ظاهر می شود. علاوه بر تقسیم بندی کفش های کتانی بر اساس سبک، طبقه بندی دیگری نیز وجود دارد: مدل هایی که در آنها قسمت بالایی به مچ پا نمی رسد و آن را کاملاً آشکار می کند.

ارتفاع شفت به سطح مچ پا می رسد. محکم مچ پا را ثابت کنید و مچ پا را کاملاً بپوشانید. این تقسیم بندی مدل ها از بسکتبال آمده است، اما با گذشت زمان به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است.

ترکیبی از کفش مردانه اسکیچرز و کت و شلوار تجاری، اولین چیزی که با دیدن چنین کفش مردانه به ذهن خطور می کند این است که انسان یا اصلا پول کفش مناسب ندارد یا اصلا سلیقه و حتی کوچکترین آگاهی از نحوه لباس پوشیدن ندارد.

صندل ها به دلیل سادگی و راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع کفش مردانه هستند. اما باید آنها را برای تعطیلات کنار دریا، پیاده روی در پارک یا خرید در یک روز گرم رها کرد.

کفش

پوشیدن صندل در دفتر کار و حتی با کت و شلوارهای رسمی بسیار غیرقابل نمایش به نظر می رسد. و بدون جوراب! این نشانه آشکار طعم بد خواهد بود.

این کفش ها بسیار متنوع هستند و در اینجا ما همه انواع آن را تجزیه و تحلیل نمی کنیم، بلکه فقط بر روی چند تفاوت اصلی تمرکز خواهیم کرد. درک اینکه چرا کفش‌های کتانی خاصی می‌خرید – برای دویدن، برای ورزش دیگری، یا برای پوشیدن در خیابان‌های شهر، مهم است.

بسیاری از مدل ها به طور خاص برای ورزش طراحی شده اند و بنابراین بسیار تخصصی هستند – شما نباید در آنها به کافه ها، سینماها یا کنسرت بروید.

برای ظاهرهای غیررسمی و مخصوصاً هوشمندانه، کفش‌های کتانی با طراحی مینیمالیستی به بهترین وجه مناسب هستند – ساده، با رویه چرم یا جیر، یادآور کفش‌های کتانی و با کفی صاف و نه خیلی حجیم. تزئینات به احتمال زیاد اضافی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *