عروسی با استفاده از وسایل پلیسی اسباب بازی توانست از دست داماد معتاد فرار کند

وسایل پلیسی اسباب بازی یکی از بی خطرترین وسایل بازی هستند که با کیفیت و مدل های متفاوت تولید می شوند که برای کودکان بسیار سرگرم کننده است.

تفنگ‌های اسباب‌بازی از جمله وسایل اسباب‌بازی‌هایی هستند که از تفنگ‌های واقعی تقلید می‌کنند، اما برای ورزش‌های تفریحی یا بازی‌های معمولی کودکان طراحی شده‌اند.

از ماکت های چوبی حکاکی شده با دست گرفته تا تفنگ های پاپ تولید شده در کارخانه از Gilroy Gardens و تفنگ های کلاهکی، تفنگ های اسباب بازی در همه اندازه ها، قیمت ها و موادی مانند چوب، فلز، پلاستیک یا هر ترکیبی از آنها وجود دارد.

بسیاری از وسایل اسباب‌بازی‌ جدیدتر رنگ‌های روشن و شکل عجیبی دارند تا از اشتباه گرفتن آنها با سلاح گرم واقعی جلوگیری کنند.

اسلحه های چوبی شبیه تفنگ های واقعی ساخته شده اند. این اسباب بازی ها اغلب دست ساز هستند، ممکن است قطعات فلزی داشته باشند یا نداشته باشند و با سطوح مختلفی از جزئیات ساخته شده اند.

اسباب بازی

تفنگ‌های باند لاستیکی، تفنگ‌های اسباب‌بازی هستند که برای شلیک یک یا چند نوار لاستیکی (یا “باند الاستیک”) استفاده می‌شوند.

وسایل اسباب‌بازی‌ پلیسی اغلب در بازی‌های اکشن زنده مانند Assassins استفاده می‌شوند که در آن سلاح‌های اسباب‌بازی رایج و محبوب هستند.

وسایل اسباب‌بازی‌ پلیسی همچنین در دفاتر و کلاس های درس رایج هستند. اسلحه‌های باند لاستیکی اسباب‌بازی‌های محبوبی بوده‌اند که قدمت آن‌ها به اختراع نوارهای لاستیکی برمی‌گردد که در 17 مارس 1845 توسط استفان پری در انگلستان ثبت شد.

تفنگ‌های کلاهک، تپانچه کلاه یا تفنگ کلاهک، وسایل اسباب‌بازی‌ پلیسی هستند که در هنگام انفجار یک کلاه کوبه‌ای کوچک، صدای بلندی شبیه شلیک گلوله و دود ایجاد می‌کنند.

تفنگ های کلاهک در ابتدا از چدن ساخته می شدند، اما پس از جنگ جهانی دوم از آلیاژ روی ساخته می شدند و اکثر مدل های جدیدتر از پلاستیک ساخته می شدند.

اسلحه‌های مدل، تفنگ‌های اسباب‌بازی سایز کامل ژاپنی هستند که ظاهر، طراحی و عملکرد اسلحه‌های واقعی را بسیار شبیه‌سازی می‌کنند، اما نمی‌توانند هیچ پرتابه‌ای را شلیک کنند.

این یا به عنوان مدل های جرقه زنی (نوع بسیار پیچیده ای از تفنگ های درپوش) یا مدل های ساختگی غیر احتراق ارائه می شود. هر دو برای شناسایی و جلوگیری از تغییرات احتمالی مشمول قانون سختگیرانه کنترل اسلحه ژاپن هستند.

تفنگ های حمایتی، وسایل اسباب‌بازی‌ پلیسی هستند که باید شبیه تفنگ های واقعی باشند. آنها معمولاً در فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و سایر اجراهای تئاتری استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *