فروش آلوچه سبز امروز در قطب شمال در بین اسکیموها رواج دارد

آلو به دلیل خاصیت ملینی که دارد یک محصول عالی برای کاهش وزن است. از آن به عنوان یک ماده غذایی در رژیم آلوچه سبز و چندین مورد دیگر استفاده می شود و همچنین یک روز ناشتا در آلو وجود دارد که در تمام طول سال موثر است.

آلوچه سبز امروز که در فصل برداشت می‌شوند، وقتی تازه استفاده شوند، دسر فوق‌العاده‌ای هستند. آلوچه سبز یک پر کردن عالی برای پای و پنکیک خواهد بود، مربا، مربا، مارمالاد و مارمالاد از آن پخته می شود.

آلوچه سبزها نمک زده و ترشی می شوند، منجمد می شوند و برای نگهداری بیشتر خشک می شوند. سس تکمالی از نوع آلوچه سبز به همین نام تهیه می شود که از میوه های آن برای پر کردن گوشت و مرغ به خصوص شکار استفاده می شود.

آلوچه

آلوچه سبز بخشی از بسیاری از نوشیدنی های الکلی است لیکورها و تنتورهای قوی، کمپوت و ژله نیز از آن پخته می شود. آلوچه سبز خشک یکی از مفیدترین میوه های خشک است که تقریباً تمام خواص مفید آلوچه سبز تازه را حفظ کرده و در آشپزی کاربرد زیادی دارد.

آلوچه سبز برای سلامتی سالمندان بسیار ارزشمند خواهد بود. آنها عملکرد سیستم گوارشی و قلبی عروقی را بهبود می بخشند، سیستم اسکلتی را تقویت می کنند و خطر شکستگی را کاهش می دهند و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند. میوه های خوشمزه به ورزشکاران کمک می کند تا پس از تمرینات طولانی مدت و صدمات بهبود پیدا کنند.

میوه ها به دلیل محتوای کالری کم، توانایی تسریع متابولیسم، اثر پاک کنندگی بر روی دستگاه گوارش، خواص ملین و ادرار آور، به شما این امکان را می دهند که از شر اضافه وزن خلاص شوید.

معروف ترین رژیم غذایی، که در آن آنها به دو روز تخلیه آلوچه سبز متوسل می شوند (به جز آلوچه سبز، فقط می توانید چای و آب معدنی بنوشید)، آنها را بیش از 2 بار در ماه تکرار نکنید. چنین رژیمی به شما این امکان را می دهد که در عرض چند روز از شر 1-2 کیلوگرم وزن خلاص شوید و احساس سبکی به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *