فروش لوله پلی اتیلن سایز 6 در عربستان ممنوع اعلام شد

مواقعی که از مواد بازیافتی و ضایعاتی استفاده نمی شود، لوله پلی اتیلن سایز 6 محصولی آسان برای استفاده و ترجیحی است که از نظر کارایی و کارایی می تواند با خیال راحت در سیستم های نصب داخلی و خارجی استفاده شود.

لوله پلی اتیلن که مطابق با خواسته ها و پروژه های مشتری بر اساس استانداردهای DIN و سایر استانداردها تولید می شود، برای استفاده طولانی مدت مفید است.

لوله های آب آشامیدنی لوله پلی اتیلن در محدوده قطر 20 تا 400 میلی متر و فشارهای 6-10-16 بار تولید می شوند. لوله پلی اتیلن با استفاده ایده آل و ایمن خود، بدون ایجاد باکتری و بو، فرآیند تخلیه را با موفقیت انجام می دهد.

لوله پلی اتیلن آب چیست؟ تولید کنندگان لوله پلی اتیلن آب تمیز و لوله فاضلاب پی وی سی را می فروشد. لوله پلی اتیلن آب راه حلی ایده آل و مفید به ویژه در شبکه های آب آشامیدنی تحت فشار و لوله های فاضلاب PVC در شبکه های آب آشامیدنی ارائه می دهد.

لوله

اتصالات لوله پلی اتیلن چیست؟ اتصالات لوله آب تمیز پی وی سی; گردن شتر دوشاخه، گردن شتر طوقی چسبی، کوپلینگ، زانویی، زانویی رزوه‌دار، سه راهی، سه راهی رزوه‌دار، دوشاخه کور، دوشاخه کور نر، کاهنده، سه راهی ضربه‌خورده، فلنج، شیر توپی، سوپاپ چک، اتصال ارجح‌ترین قطعات اتصال هستند.

در اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلاب : زانو، سر بسته، کوپلر کشویی، گیره، کاهنده، سه راهی چنگال، سه راهی متقاطع، گیره مطابق با پروژه استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن پلی متریک: Kitemark مترادف با لوله ها و اتصالات پلاستیکی پلی متری برای صنعت ساخت و ساز جهانی است و BSI تنها موسسه ای است که این برنامه ها را به صنعت ارائه می دهد.

امکانات تست معتبر UKAS و تخصص صدور گواهینامه در محل، BSI را به انتخاب طبیعی برای نیازهای انطباق شما تبدیل می کند. این آزمایشگاه تست های انطباق و تایید مستقل را برای پروژه های تحقیق و توسعه ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *