مادری با کارتریج کانن 4010 فرزند سربازش را بدرقه کرد

کارتریج های سازگار: آیا می خواهید در خرید کارتریج جوهر خود صرفه جویی کنید؟ می توانید این کار را با استفاده از کارتریج های سازگار انجام دهید.

کارتریج کانن 4010 با هزینه کمتر، به شما امکان می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید، اما مراقب باشید، آنها کیفیت چاپ یکسانی را ارائه نمی دهند.

قبل از شروع، مطمئن شوید که به مدل سازگار با چاپگر خود مراجعه کنید: برای انجام این کار، منابع کارتریج و اطلاعات مربوط به سازگاری آن با چاپگر خود را روی بسته بندی یا توضیحات بررسی کنید.

همچنین مطمئن شوید که مواد مصرفی شما دارای گواهی استاندارد ISO 9001 است. برای اطمینان از داشتن کارتریج های سازگار، به شما توصیه می کنیم چاپگری را در میان پرفروش ترین های بازار انتخاب کنید، اما لزوماً جدیدترین آنها نیست.

کارتریج

در میان پرفروش‌ترین‌ها، زیرا شما انتخابی در کارتریج‌های سازگار خواهید داشت، اما نه آخرین مدل، زیرا اغلب چندین ماه طول می‌کشد تا کارتریج‌های سازگار برای یک دستگاه چاپ جدید عرضه شوند.

مراقب باشید، با قیمت بسیار پایین تر، لزوماً کیفیت وجود نخواهد داشت و حتی ممکن است باعث مشکلات حسابداری شود.

در واقع دستگاه چاپ شما ممکن است پس از مدتی از کار بیفتد، حتی اگر کارتریج شما کاملاً خالی نباشد یا نمایش پیغام های خطای مکرر یا حتی توقف منظم بدون دلیل مشخص.

همچنین، رنگ ها ممکن است کدرتر یا خطوط نامشخص باشند. با این حال، درست است که هزینه چاپ هر صفحه با کارتریج به اصطلاح “عمومی” تقریباً نصف شده است. به همین دلیل برای کارهای چاپ اداری مناسب ترند.

کارتریج های بازسازی شده: در نهایت، کارتریج های بازسازی شده نیز وجود دارد. اینها کارتریج های اصلی هستند که پس از اولین استفاده جمع آوری شده، تخلیه شده، تمیز شده، دوباره پر شده و دوباره وارد گردش شده اند.

جوهر بازیافت شده و کارتریج های تونر جایگزین بهتری برای محافظت از محیط زیست هستند بر خلاف کارتریج های سازگار که قابل استفاده مجدد نیستند.

تنها “خطر” کارتریج های سازگار نشت جوهر است. با این حال، هیچ خطری برای آسیب رساندن به چاپگر شما وجود ندارد، مشروط بر اینکه اگر این اتفاق افتاد، آن را به خوبی تمیز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *