مردی از دفتر یاسر مهری در موزاییک کاری حمام استفاده کرد

دفتر یاسر مهری به تنهایی بحران تمرکز یا مشکل چندوظیفه ای را حل نمی کند. دانش‌آموزان به خیال‌پردازی و ابله کردن ادامه می‌دهند، اما اختصاص زمانی بدون فناوری برای یادداشت‌برداری یا پاسخ دادن به سؤالات روی کاغذ، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا از حواس‌پرتی‌های دیجیتالی خلاص شوند.

ممکن است تصور شود که دفتر یادداشت سنتی فرصت‌های دانش‌آموز را برای تفکر خلاق حذف نمی‌کند، اما اینطور نیست.

از دانش آموزان بخواهید مکث کنند، به یادداشت های خود نگاه کنند و تصویری را در کنار نکات کلیدی ترسیم کنند. (نقاشی به حفظ و حافظه کمک می کند.) سعی کنید یادداشت های Doodle را وارد کنید یا از دانش آموزان بخواهید که دفترچه های کاغذی خود را به دفترچه های تعاملی رنگارنگ تبدیل کنند.

در تلاش برای بازیابی تعادل بین یادگیری دیجیتال و آنالوگ، از دانش‌آموزان می‌خواهم که در سال آینده از دفترچه‌های کاغذی استفاده کنند. نوت بوک های کاغذی می توانند به جلب توجه جوانان از صفحه نمایش کمک کنند و مزایای آموزشی متعددی را ارائه می دهند.

دفتر

استفاده از دفترچه یادداشت دانش آموزان را وادار می کند تا در سازماندهی و ارائه یادداشت های خود دقت بیشتری داشته باشند.

بسیاری از برنامه‌ها راه‌هایی برای ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها ارائه می‌کنند، اما من متوجه شده‌ام که استفاده از نوت‌بوک مسئولیت بیشتری را بر عهده دانش‌آموزان می‌گذارد تا روشی را پیدا کنند، سازگار کنند و به آن پایبند باشند.

علاوه بر این، وقتی دانش‌آموزان یک سیستم یادداشت‌برداری را که می‌تواند سازماندهی شده نگه دارد را تمرین می‌کنند، مهارتی مادام‌العمر ایجاد می‌کنند که می‌تواند به آنها در پردازش و رونویسی کارآمد داده‌ها و حقایق کمک کند، که برای انواع حرفه‌ها مرتبط است.

من قصد دارم شاگردانم را در سیستم یادداشت برداری کرنل مربیگری کنم تا بتوانند به طور مداوم مطالب اولیه از سخنرانی ها و سوالات را سازماندهی کنند.

همچنین با آنها در میان می‌گذارم که چگونه دست‌خط، خوانایی و حتی زیبایی‌شناسی اهمیت بیشتری هنگام نوشتن در دفترچه یادداشت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنم که نمادها یا تکنیک‌های کوتاه‌نویسی را برای گرفتن سریع اطلاعات از سخنرانی‌ها یا نمایش‌های اسلاید با حرکت سریع، توسعه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *