مردی با لباس مجلسی در شیراز برای خرید به بازار رفت

لباس ها بخصوص لباس مجلسی در شیراز می توانند جذابیت شما را افزایش دهند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. اما، مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی، یک لباس فقط به اندازه مجموع اجزای آن زیباست.

هر رها کردن، صرف نظر از شکل یا اندازه، محصول متغیرهای متعددی است که با هم تعامل دارند تا به طور متمایز لباس را افزایش دهند و دیدی منسجم ایجاد کنند.

به عنوان مثال، جذابیت ذاتی یک لباس غلاف را می توان با گلدوزی های گلدار زیبا به حداقل رساند یا با یقه هالتر و دامن چاک دار تقویت کرد.

یک لباس مجلسی توری بزرگ را می توان با اضافه کردن توری، یک بند پشتی در قسمت کمر و یک خط لبه به اندازه چای پیچیده تر کرد. و لیست هنوز طولانی است.

یادگیری در مورد لباس ها کلید انتخاب لباس مناسب برای تیپ بدن شما است و برخی از طرح ها در برجسته کردن یا پنهان کردن نواحی خاص بدن شما بهتر از سایرین هستند.

لباس

اگر نمی دانید در شرایط خاص چه بپوشید، به جای درستی آمده اید.درک پیچیدگی و اجزای یک لباس بسیار مهم است. عناصر اصلی یک لباس عبارتند از: بالاتنه، آستین، دامن، سجاف، یقه، کمر، قطار و بند.

با این حال، لازم نیست هر لباسی همه این قسمت ها را داشته باشد.آستین ها در سبک های بسیار متنوعی موجود هستند. با این حال، آنها به طور عمده به دو دسته تقسیم می شوند: آستین های بسته و آستین های بسته.

آستین هایی که ست نمی شوند آنهایی هستند که روی نیم تنه تعبیه شده اند، مانند آستین های کیمونو، دولمان و راگلان.

نیم تنه عنصری است که از گردن تا کمر امتداد می یابد یا تقریباً قسمت بالایی که بازو را از دامن متمایز می کند. از قرن شانزدهم تا هجدهم، این نام برای اشاره به لباسی متناسب و بدون آستین برای سینه و سینه استفاده می شد.

امن قسمت پایینی لباس است که بدن شما را از کمر تا نوک پا می‌پیچد. سجاف آن متغیر است و از طول کوتاه تا کف متغیر است. به علاوه، یک دامن شیک در مدل های بی شماری برای تکمیل فرم بدن و حس مد شما ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *