مصرف گوجه فرنگی در عربستان موجب تشدید کرونا در فصل بهار شد

هنگام انتخاب انواع گوجه فرنگی، همچنین مهم است که نحوه استفاده از میوه را در نظر بگیرید. آیا خوردن گوجه فرنگی در سالاد را ترجیح می دهید؟

قیمت بالای گوجه فرنگی در عربستان، این کشور را به یکی از مقاصد اصلی صادرات این محصول بدل کرده است، جهت آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

آیا قصد دارید قوطی ها را با دستور سس گوجه فرنگی مخفی مادربزرگتان بپزید؟ یا شاید دوست دارید از گوجه فرنگی به طرق مختلف استفاده کنید آنها را تازه میل کنید، روی کباب کباب کنید، آنها را برش دهید تا در ساندویچ گوجه فرنگی عالی ستاره دار شوید.

گوجه‌فرنگی‌های سالاد میان‌وعده، گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی یا انگور مانند Sweet Million، Sun Sugar و Tami G Grape هستند.

این ها افزودنی های عالی به سالاد، کباب یا فریتاتا می کنند. یا فقط آنها را مستقیماً از درخت انگور بخورید!

گوجه‌فرنگی‌های برش‌شده، گوجه‌فرنگی‌های متوسط تا بسیار بزرگ، گرد و آبدار هستند که یک برش کاملاً روی ساندویچ قرار می‌گیرد.

این گوجه فرنگی شکل قلب صورتی مایل به قرمز دارای پوستی صاف و براق و طعمی پیچیده و شیرین است. از نظر فنی، این یک گوجه فرنگی استیک بیفت است، اما برخلاف برخی از ارثیه های بیفتیک پیازدار و ناهموار، شکلی بسیار یکنواخت تر دارد.

گوجه

خوشمزه است که خام خورده می شود، اما همچنین یک انتخاب خوب برای پختن در سس ماکارونی تازه یا برای برشته کردن است.

گیاهانی که منشا آن لهستان هستند، پرمحصول هستند و ارتفاع آنها تا شش فوت می رسد. این گوجه‌فرنگی‌های بزرگ مانند میوه‌هایی که به خاطر آنها نامگذاری شده‌اند، شیرین، آبدار و رنگ طلایی لذت‌بخشی دارند.

پوست‌ها معمولاً زرد روشن هستند، گاهی اوقات با رگه‌های نارنجی یا قرمز، و گوشت داخلی آن زرد روشن است، که این یک افزودنی رنگارنگ برای وعده‌های غذایی تابستانی شماست.

آنها به خصوص در یک ساندویچ، مانند یک ساندویچ BLT یا یک ساندویچ روباز با پنیر پخته شده در بالای آن، لذیذ هستند.این میراث قدیمی در حال افزایش محبوبیت است.

شکل غیر معمول آن آن را به انتخابی مطلوب برای میز تابستان تبدیل می کند. به طور مشخصی تند و آبدار است. گیاهان مقاوم و پربار هستند و بارهای میوه دارند.

با سبد خود آماده باشید تا اینها را برداشت کنید زیرا در اواخر تابستان پس از شروع به رسیدن سریع از گیاه می ریزند. گوجه فرنگی ها ممکن است کوچک باشند، اما گیاه می تواند بسیار زیاد باشد، اغلب بیش از ده فوت ارتفاع دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *