پرتقال منبع غنی آنتی اکسیدان و ویتامین

پرتقال چیست؟ پرتقال والنسیا شمال یک مرکبات گرد و تکه تکه شده با پوست بدون هسته است. طعم آن بسته به تنوع می تواند از آبدار و شیرین تا تلخ متفاوت باشد.

از رایج ترین آن ها می توان به والنسیا، سویا و هاملین اشاره کرد.

لازم به ذکر می باشد که پرتقال خونی اناری در تمام طول سال در دسترس هستند، به جز انواعی مانند پرتقال خونی که فصل کوتاه تری دارند.

طیف کاملی از راهنمای مزایای سلامتی ما را کشف کنید یا برخی از بهترین دستور العمل های پرتقال ما را بررسی کنید، از گوشت گوساله کباب شده با هویج و پرتقال فصل جدید گرفته تا سالاد میگوی خوشمزه با پرتقال، پیاز قرمز و آووکادو.

پرنقال منبع خوب آنتی اکسیدان های محافظ است و به خوبی شناخته شده است که مرکبات و به ویژه پرتقال، سرشار از ویتامین C هستند که دارای خواص آنتی اکسیدانی ارزشمندی است و به محافظت از سلول ها در برابر آسیب کمک می کند.

آنها همچنین دارای مقدار زیادی کاروتنوئید از جمله بتا کریپتوکسانتین هستند که بدن آن را به ویتامین A تبدیل می کند و پرتقال خونی لیکوپن را تامین می کند.

خوب است بدانید که پرتقال تامسون حاوی ترکیبات تقویت کننده سلامتی است که به نام فلاوانون ها شناخته می شوند.

تحقیقات نشان می‌دهد که این فیتوکمیکال‌ها به حمایت از بدن کمک می‌کنند و از ما در برابر بیماری‌های قلبی و سرطان محافظت می‌کنند.

همچنین تصور می‌شود که دارای مزایای ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد میکروبی هستند.

علاوه بر این، پوست پرتقال تامسون خونی در واقع حاوی مقادیر بیشتری از مواد مغذی خاص نسبت به گوشت است، بنابراین استفاده از دستور العمل هایی که پوست پرتقال را در خود جای داده است، رژیم غذایی شما را تقویت می کند.

 

  • منابع:
    1. The health benefits of oranges
  • تبلیغات: 
    1. روشهای دکتر هلاکویی برای شاد بودن در زندگی مشترک!
    2. تاریخچه دارویی زعفران در طب سنتی
    3. عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد
    4. افراد ثروتمند چگونه به این جایگاه رسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *