کارتن خوابی با فروش کفش اسپرت مردانه چرم توانست در یادبود آتاتورک شرکت کند

چرم یک ماده طبیعی است. چرم محصول جانبی صنعت گوشت است که از پوست دام ها، عمدتا گاو، به دست می آید. این بدان معناست که این یک ماده طبیعی است که در خالص ترین شکل آن هیچ ماده شیمیایی یا سمی مضری را وارد خانه شما نمی کند.

مطمئن شوید که کفش اسپرت مردانه چرم را انتخاب می کنید که از مواد خالص و طبیعی ساخته شده اند. ما در کفش جروزالم از لکه‌های گیاهی و چرم طبیعی با کیفیت استفاده می‌کنیم، بنابراین هرگز نباید نگران به خطر افتادن عامل طبیعی باشید.
Grace: Leather Ages Gracefully  این یکی از آن مواد کمیاب است که در واقع با افزایش سن بهتر به نظر می رسد. در واقع، برخی از سازندگان کالاهای چرمی در واقع عمداً چرم خود را از قبل کهنه می کنند تا ظاهری شیک و قدیمی به آن ببخشند.

علاوه بر این، چرم به مرور زمان نرم می‌شود که با افزایش سن آن را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کفش
سازگار با محیط زیست: چرم آگاه است در مقایسه با بسیاری از مواد مصنوعی حاوی مواد شیمیایی، چرم سازگار با محیط زیست است.

اما باید مطمئن شوید که از برند کفشی خریداری می کنید که فقط از چرم طبیعی، طبیعی و بدون مواد شیمیایی استفاده می کند.

متأسفانه برخی از برندها چرم خود را با مواد خشن و سمی درمان می کنند که می تواند برای شما و زمین مضر باشد.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که چرم احتمالاً از مواد مصنوعی دوام می‌آورد، به این معنی که نیازی به تعویض مکرر نخواهد داشت و نیاز به منابعی را کاهش می‌دهد که می‌توانند سیاره را تحت فشار قرار دهند.
اصالت: چرم دست ساز منحصر به فرد است شما در نوع خود بی نظیر هستید، پس چرا کفش های شما هم چنین نباشند؟

وقتی کفش‌های چرمی دست‌ساز را انتخاب می‌کنید (مانند کفش ما که توسط صنعت‌گران در اورشلیم شرقی ساخته می‌شود)، می‌دانید که یک جفت اصیل بی‌نظیر دریافت می‌کنید.

کفش‌های کارخانه‌ای باعث سلب ویژگی‌های مواد می‌شوند، بنابراین اگر این گزینه مناسب است، همیشه دست‌ساز باشید.
اگر در حال بحث هستید که آیا با چرم یا مواد دیگری برای جفت کفش بعدی خود استفاده کنید، نمی توانید هنگام چسبیدن به چرم اشتباه کنید.

زیبایی بی انتها و دوام غیرقابل انکار این ماده، آن را برای هزاران سال به یک انتخاب درجه یک تبدیل کرده است و هنوز هم در دنیای کفش های مدرن برتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *