کارنامه ی فروش لوله پلیکا نگین در کشور قبل و پس از برجام

لوله پلیکا چه برای لوله کشی، مدار یا گاز استفاده شود، نمی توان انکار کرد که لوله ها یکی از مفیدترین اختراعات دنیای مدرن هستند.

اما با همه مواردی که ما از لوله پلیکا بخصوص لوله پلیکا نگین استفاده می کنیم، اکثر ما به خوبی نمی دانیم که چگونه آنها ساخته می شوند.

بنابراین امروز نگاهی به جریان فرآیند تولید لوله پلیکا می اندازیم و نگاهی دقیق به نحوه ساخت انواع لوله ها خواهیم انداخت.

ما به نحوه عملکرد فرآیند تولید لوله پی وی سی و همچنین لوله های پلی اتیلن و لوله کشی عمومی خواهیم پرداخت. پس آماده شوید و ما را همراهی کنید تا همه چیزهایی را که باید بدانید برای درک درستی از نحوه ساخت و طراحی لوله‌ها بررسی می‌کنیم.

لوله

همه چیز درباره تولید لوله های پلاستیکی: وقتی صحبت از لوله‌ها می‌شود، راه‌های تولید آنها کم نیست و بر اساس مواد، هدف و شرکت، فرآیند می‌تواند به طور قابل توجهی تغییر کند. با این وجود، ما آن را خلاصه کرده‌ایم تا نگاهی دقیق به 4 رایج‌ترین فرآیند تولید لوله در حال حاضر ارائه کنیم.

مخلوط کردن: اگر از یک ماده طبیعی استفاده می شود، ابتدا باید به طور همگن با غلظت رنگ مخلوط شود. رزین ممکن است با کنسانتره رنگ در یک مخلوط کن مرکزی که از اکسترودر فاصله دارد یا با یک مخلوط کن جداگانه که بالای قیف اکسترودر نصب شده است مخلوط شود.

بسته بندی: لوله معمولاً قبل از قرار گرفتن روی کامیون یا واگن ریلی بسته بندی می شود. بسته بندی سهولت حمل و نقل و ایمنی را در هنگام بارگیری و تخلیه فراهم می کند.

اکستروژن: اکستروژن نام خود را از اکسترودر مورد نیاز برای این فرآیند گرفته است و علیرغم سادگی ظاهری آن یکی از مطمئن ترین و درگیرترین روش ها برای ساخت لوله است.

اولین مرحله بارگیری مواد خام در محفظه اکسترودر است. مواد داخل بشکه بر اساس نیاز گرم می شود و به راحتی می تواند تا 200 درجه سانتیگراد برسد. این دماهای بالا به مواد اجازه می دهد تا به نقطه ذوب برسند که در آن نقطه مواد از طریق یک حفره یا “دای هد” رانده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *