کشف اتو لباس در جسد مومیایی در ثلاثه ی مصر

اتو کردن کاری است که تعداد کمی از ما از آن لذت می بریم. با این حال، داشتن آهن مناسب می تواند این کار خسته کننده را بسیار کمتر کند.

ویژگی های موجود در اتو لباس بسته به میزان هزینه ای که می خواهید خرج کنید متفاوت است. همچنین اتوهای کوچکتر و قابل حمل تر برای مسافران و اتوهای حرفه ای بزرگتر برای لباس دوزها یا کسانی که به دنبال یک روکش عالی هستند در دسترس است. هنگام خرید اتو، به دوام، سهولت استفاده و ویژگی های خاص مورد نیاز خود توجه کنید.

اتو لباس های اصلی: ابتدایی ترین اتو دارای یک صفحه فلزی و یک صفحه برای کنترل دما است. این اتوها بسیار ارزان هستند. با این حال، آنها همچنین ممکن است برای نیازهای شما ناکافی باشند.

اتو

با یک اتو خشک ساده، اغلب باید از یک بطری اسپری، اندازه یا نشاسته استفاده کنید تا به پرس مناسب برسید. این اتوها همچنین سنگین هستند و به ندرت دارای ویژگی های اضافی مانند خاموش شدن خودکار یا سیم جمع شونده هستند.

اتو بخار: اکثر اتوهای موجود در بازار اتو بخار هستند. این اتوها شامل یک مخزن آب کوچک می باشند. مخزن با آب پر شده و به اتو اجازه تولید بخار می دهد.

بخار هنگام اتو کردن پارچه‌هایی مانند کتان یا پنبه، کار پرس نرم‌تر و تمیزتر را ایجاد می‌کند. انفجار بخار یک ویژگی رایج است که به شما امکان می دهد روی چین و چروک های سرسخت کار کنید.

ویژگی های اضافی، از جمله خاموش شدن خودکار و سیم جمع شونده، ممکن است در برخی از اتوهای بخار موجود باشد.بخار عمودی
یک نوآوری اخیر در اتوهای لباس، اتو بخار عمودی است.

این اتو مانند اتو بخار استاندارد بخار تولید می کند، اما می تواند به صورت عمودی و همچنین افقی بخار کند. بخار پز به تنهایی ممکن است بسیاری از چین و چروک ها را کاهش دهد و می تواند جایگزین سریعی برای اتوی سنتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *