کلاسور ارزانی که با دستمال مواد مخدر ساخته شد

برای دانش آموزان مهم است که همه برگه های خود را برچسب گذاری کنند، که به آنها کمک می کند به راحتی به مطالب کلاس خود دسترسی پیدا کنند.

در پشت هر تقسیم‌کننده کلاسور ارزان فایل‌های زمانی مفید است که با یک کپی از برنامه درسی هر کلاس و سپس تکالیف شروع می‌شود.

جدیدترین تکالیف همیشه باید در پشت هر بخش ثبت شوند. نوشتن تاریخ و تکلیف کلاس بر روی هر تکه کاغذ به دانش آموزان کمک می کند تا به راحتی اوراق خود را در کلاسورها بایگانی و مکان یابی کنند.

تصویر زیر یادداشت‌هایی با تاریخ مناسب، برچسب‌گذاری شده و ثبت‌شده زمانی را نشان می‌دهد. همانطور که گفته شد، بسیار مهم است که دانش آموزان همه کاغذها را سوراخ کنند و از سه حلقه برای تشکیل پرونده آنها استفاده کنند.

کلاسور

اغلب، دانش آموزان به کیسه جلویی یا کیسه های تقسیم کننده تکیه می کنند، که راهی آسان برای از دست دادن تکالیف مهم است.

در نهایت، پیشنهاد می‌شود که بخش نهایی در کلاسور به کاغذ خط‌دار خالی اختصاص داده شود. داشتن انبوهی از کاغذهای خالی یادداشت برداری را برای همه دانش آموزان سریع و آسان می کند.

در طول سال تحصیلی، دانش آموزان دبیرستانی به صورت مشاوره ای روی این مهارت ها کار می کنند. گاه به گاه، مشاوران آنها کلاسورهایشان را بررسی می‌کنند، سوراخ‌هایی را برای کاغذهای شل ایجاد می‌کنند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا کاغذهایی را که دیگر مورد نیاز نیستند تمیز کنند.

یکی دیگر از زمینه های تمرکز در مشاوره، مدیریت زمان و کمک به دانش آموزان در مدیریت تکالیف مدرسه با فعالیت های فوق برنامه است. یک پیشنهادی که باید ارائه کنیم این است که دانش آموزان تعهدات بعد از مدرسه را در برنامه ریزان خود بنویسند تا بتوانند تکالیف خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنند.

در حالی که دانش‌آموزان در مدرسه روی سازمان‌دهی کار می‌کنند، همیشه مفید است که به طور منظم با دانش‌آموز خود در مورد سازماندهی و نگهداری کلاسور چک کنید.

ما به شدت توصیه می کنیم که یک سوراخ سوراخ سه حلقه، برچسب های تقویت کننده سوراخ (برای کاغذهای پاره شده) و یادداشت های چسبناک به راحتی برای دانش آموزان در خانه داشته باشید. یادداشت‌های چسبناک راهی عالی برای دانش‌آموزان برای علامت‌گذاری کارشان در حال پیشرفت است تا در کلاسور گم نشود. سازماندهی مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *