ساخت پنل ال ای دی ضد اب که می توان با استفاده از آن تب کودکان را پایین آورد

هنگام خرید پنل ال ای دی ضد اب باید مقرون به صرفه بودن آنها را نیز در نظر بگیریم. یک نوار ال ای دی بسیار عملی ضد آب باید عملکرد ضد آب خوبی داشته باشد و در عین حال استفاده و نگهداری راحت باشد.

در عین حال دارای عملکردهای کاربردی تری مانند کاهش نور و تنظیم رنگ آزاد، تغییر انتخاب حالت، کنترل هوشمند و غیره است.

تکنولوژی ضد آب فعلی نوارهای LED موجود در بازار و درجه ای از ضد آب بودن قابل دستیابی، عایق رطوبتی نوار LED به صورت کلی با نوار نور در نظر گرفته می شود که شامل عایق رطوبتی کلیه قطعات الکترونیکی مانند لامپ ها و مقاومت های برد مدار و همچنین ضد آب بودن کانکتورهای سیم برق در دو سر نوار نور می باشد. عایق رطوبتی شاخه ها در انتهای نوار نور.

درجه بندی کلی ضد آب یک نوار سبک را فقط می توان با کمترین درجه ضد آب هر قسمت تعیین کرد. کانکتور سیم برق در دو سر میله نور ضد آب است و دوشاخه انتهای لایت بار ضد آب است. این دو مکان دو عاملی هستند که بیشترین تأثیر را بر عملکرد ضد آب نوار نور دارند.

پنل

بسیاری از نوارهای سبک که به نظر می رسد ضد آب خوبی هستند، زیرا مقاومت در برابر آب و درپوش های انتهایی کامل نیستند، که دامنه این محصول را محدود می کند.

بیشترین استفاده در زندگی بدون شک نوار LED ضد آب اپوکسی است. همانطور که در زیر نشان داده شده است. این محصول پرفروش ترین کیت نوار نور در آمازون است. درجه ضد آب این نوار نوری فقط می تواند به IP54 برسد، نه IP65 که توسط فروشندگان آمازون ادعا شده است.

دومین فناوری ضد آب یک نوار LED ضد آب لوله لوله ای است و شاخه های دو سر نوار نور با چسباندن دستی نصب می شوند. درجه ضد آب این نوار نور می تواند به IP65 برسد که برای استفاده معمولی در داخل خانه کافی است. همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

سومین فناوری ضد آب، نوارهای نور اکسترود شده توخالی سیلیکونی است. از آنجایی که دوشاخه‌های دو سر نوارهای نوری توسط ماشین در دمای بالا قالب‌گیری می‌شوند و دوباره قالب‌گیری می‌شوند، مقاومت در برابر آب این نوار نور می‌تواند به IP66 برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *