استفاده از فوم برد خام در دیوار خانه انرژی منفی را دور می کند

فوم برد خام یک ماده عایق حرارتی گرمانرم، با منافذ بسته، عموماً سفید، مقرون به صرفه و سبک وزن به شکل فوم است که از نفت به دست می آید و شامل 98٪ هوا و 2٪ پلاستیک است.

فوم برد خام با ساختار طولانی مدت و بادوام خود یکی از مفیدترین و مقرون به صرفه ترین مواد است که با توجه به اقلیم منطقه و منطقه مورد استفاده مطابق با قوانین استاندارد انتخاب و در ضخامت و تراکم مناسب اعمال شود.

دانه های پلی استایرن کوچک با حرارت دادن با بخار آب و باد کردن با گاز پنتان، یک جزء آلی، از قبل منبسط می شوند. گاز پنتان در بسیاری از منافذ بسته کوچک تشکیل شده در ذرات در مدت زمان بسیار کوتاهی در طول تولید و پس از تولید با هوا جایگزین می شود.

ذراتی که در سیلوهای مخصوص قرار دارند مجدداً با بخار آب باد می شوند و بدون هیچ شکافی با یکدیگر ذوب می شوند و شکل قالب لانه زنبوری را به خود می گیرند و بلوک های عایق حرارتی EPS که به فوم برد خام یا پلی استایرن EPS نیز می گویند تشکیل می شود.

فوم

این هوای ساکن و خشک محبوس شده در ذرات کوچک با منافذ بسته، مواد عایق حرارتی فوم برد خام را قادر می سازد تا عایق حرارتی برتر را در ساختمان ها ارائه دهند.

هوای خشک و راکد موجود در تعداد زیادی ذرات تشکیل دهنده فوم برد خام پل های حرارتی را تشکیل نمی دهد و با جلوگیری از تلفات حرارتی، عایق حرارتی عالی را فراهم می کند.

این واقعیت که محصولات EPS را می توان در تراکم های مختلف تولید کرد، دستیابی به محصولات با ارزش های فنی مطلوب را آسان می کند.

هدایت حرارتی پایین و مقادیر عایق حرارتی بالا به لطف هوای ساکن موجود در منافذ بسته ای که محصولات فوم برد خام را تشکیل می دهند، ارائه می شود. در عین حال، ضد رطوبت است، آب را در خود نگه نمی دارد و در برابر انتقال بخار مقاوم است.

محصولات فوم برد خام سازگار با محیط زیست انعطاف پذیر و مقاوم در برابر تغییرات دما و زمان هستند. به این ترتیب هیچ گونه تغییر ابعادی مانند کشیدگی یا کوتاه شدن را نشان نمی دهد. همچنین در برابر اثرات مکانیکی کاملاً مقاوم است. به دلیل وزن سبک، بار اضافی بر سازه ای که در آن استفاده می شود، وارد نمی کند.

فوم برد خام به عنوان محصول نهایی؛ همچنین دارای ویژگی هایی مانند سبکی، کارایی آسان و قابلیت استفاده در تولید محصولات کامپوزیت با مواد دیگر می باشد.