مردی با دستگاه فشار خون mdf همسرش را خفه کرد

نحوه صحیح تعیین فشار خون با توجه به خوانش دستگاه فشار خون mdf: توصیه نمی شود که بر روی خوانش های یک اندازه گیری فشار خون تمرکز کنید، زیرا هر دستگاه، مکانیکی یا الکترونیکی، ممکن است دارای خطا باشد.

فشار خون خود را به طور منظم با دستگاه فشار خون mdf اندازه گیری کنید. حتی اگر خوانش های شما بهبود یافته باشد، باید به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور مرتب فشار خون خود را چک کنید.

این در مورد مواردی صدق نمی کند که وضعیت فرد به شدت بدتر شده است، او احساس سردرد، درد قفسه سینه، تنگی نفس و سایر علائم افزایش شدید فشار می کند که تهدیدی جدی برای سلامت و زندگی بیمار است. در این صورت باید با آمبولانس تماس بگیرید.

بنابراین، اگر این یک اندازه گیری فشار معمولی برای نظارت بر وضعیت است، توصیه می شود چندین اندازه گیری انجام شود: هنگام اندازه گیری با تونومتر مکانیکی، هنگام استفاده از دستگاه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک. فاصله بین اندازه گیری ها باید 0.5-2 دقیقه باشد.

هنگام اندازه گیری با تونومتر مکانیکی، مقدار متوسط ​​مقادیر اندازه گیری شده باید برای ارزیابی ثبت شود، هنگام اندازه گیری با دستگاه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک حداقل مقدار.

دستگاه

نحوه ارزیابی مقادیر فشار خون: سطح نرمال فشار خون مقادیری در نظر گرفته می شود که از 130 میلی متر جیوه تجاوز نمی کند. ستون (سیستولیک) و 90 میلی متر جیوه. ستون (دیاستولیک).

اگر با رعایت تمام قوانین ذکر شده در بالا از این مقادیر فراتر رفت، احتمال ابتلا به فشار خون بالا وجود دارد. در این صورت مراجعه به پزشک ضروری است که مطالعات و درمان مورد نیاز را برای شما تجویز کند.

فشار خون بالا یک سیگنال جدی است که نباید نادیده گرفته شود. در غیر این صورت، می تواند منجر به عواقبی مانند سکته مغزی، حمله قلبی، ایجاد نارسایی قلبی و یا مغزی شود. مراقب خود باشید، فشار خون خود را کنترل کنید و به موقع با پزشک مشورت کنید!

هنگام استفاده از فشار سنج با کاف روی مچ دست، در حین اندازه گیری لازم است که کاف در سطح قلب قرار گیرد. اگر از فشارسنج با کاف بازو استفاده شود، کاف ابتدا در سطح صحیح قرار دارد.

در حین اندازه گیری صحبت یا حرکت نکنید. مکالمه به افزایش عملکرد 6-7 میلی متر جیوه کمک می کند. هنر بین دو اندازه گیری، برای کاهش فشار روی عروق و آماده سازی آنها برای اندازه گیری بعدی، لازم است حداقل یک دقیقه مکث کنید.

اندازه گیری ها را در دفتر خاطرات وارد کنید. در دفتر خاطرات، همراه با نتایج فشار خون، همیشه تاریخ و زمان اندازه گیری و همچنین نام و دوز داروی مصرف شده را ذکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *